Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان، با یادآوری اینکه آبرو و عزت امروز ایران مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهداست، افزود: امروز شاهد آن هستیم که ایران به یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه تبدیل شده است.

وی توجه به اصلاح زیرساخت های یادمان شهدا را ضروری دانست و اذعان داشت: این امر سبب افزایش جذب زائران راهیان نور و معرفی مظلومیت مناطق غرب و شهدای کردستان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش اقبال افزود: علاوه بر اقدامات زیرساختی که بر عهده دستگاه های خدمات رسان قرار دارد، دستگاه های فرهنگی نیز می توانند با فضاسازی در کنار زیبایی های طبیعی کردستان، جلوه ویژه ای به این مناطق بدهند.

خاطرنشان کرد: حضور زائران راهیان نور در کردستان، علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، کمک می کند تا استان را بهتر بشناسانیم و امنیت آن را ثابت کنیم.

معاون سیاسی استاندار در ادامه تاکید کرد: اگر می خواهیم در کردستان کاری انجام دهیم باید همه در کنار هم باشیم و هر کدام نقش خود را در ایجاد توسعه ایفا کنیم.

کد خبر 4666850

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان اردوهای راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید در بخش حمل و نقل سرمایه‌گذاری شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی در بازدید از یک پایانه باربری شهر زنجان، اظهار کرد: خدمات این اداره کل بخش عظیمی از رانندگان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر فضاسازی محیطی این پایانه برای رانندگان و کاربران، تاکید کرد: این کار باید با تعامل دوسویه بخش دولتی و خصوصی انجام شود، چراکه این امر نشان می‌دهد برای رانندگان ارزش قائل هستیم و همین موضوع سبب افزایش بازدهی در این بخش می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به نگهداری مطلوب ساختمان پایانه، ادامه داد: رانندگان باید در محل کار خود احساس آرامش کنند و این امر نیازمند فضاسازی مناسب برای ایجاد فضاهای تفریحی، استراحت، ورزشی و … در داخل پایانه است تا وقتی رانندگان در پایانه منتظر نوبت خود هستند، بتوانند در آرامش باشند.

وی فضاسازی در این پایانه را دربرگیرنده هزینه بالایی ندانست و افزود: وقتی رانندگان در پایانه منتظر نوبت هستند، اگر در فضای مناسبی باشند، ایمنی بار تضمین می‌شود و بازدهی حوزه افزایش می‌یابد.

کد خبر 6079733

دیگر خبرها

  • بسیاری از مشکلات اقتصادی ناشی از ضعف‌های فرهنگی است
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • باید در بخش حمل و نقل سرمایه‌گذاری شود
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است
  • حفظ آرامش واتخاذ تصمیمات هماهنگ میان دستگاه‌ها در تنش‌های خارجی‌ ضروری‌ست