Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابایی گفت: سومین نمایشگاه عکس شهریاران از ۲۳ تا ۳۱ تیرماه سالجاری در مجتمع فرهنگی هنری کومش گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان،«عباس بابایی» در نشستی با موضوع بررسی مسائل معاونت فرهنگی شهرداری سمنان گفت: این نمایشگاه متشکل از عکس هایی در بخش‌های حرفه‌ای، تلفن همراه و ویژه (نشاط اجتماعی) با موضوعات جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری سمنان، آیین‌های سنتی عید نوروز و بهار در سمنان، فضاهای جاذب شهر سمنان (مناظر، نمادها، نورپردازی‌ها، فضای سبز)، سمنان در شب و سمنان، شهر دوستدار کودک برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری سمنان،  تصریح کرد: دراین نمایشگاه  28 اثر از 18 عکاس در بخش حرفه‌ای، 35 اثر از 21 عکاس در بخش تلفن همراه و 18 اثر از 12 عکاس در بخش ویژه (نشاط اجتماعی) تا پایان تیرماه هرروزه از ساعت 17 تا 20 در معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.

 

وی در ادامه ضمن بیان اینکه تشکیل باشگاه شهرداری سمنان در دستور کار است، تاکید کرد: اساسنامه باشگاه براساس آیین نامه و قوانین شهرداری تدوین شده تا مغایرتی با مقررات جاری شهرداری نداشته باشد.

 

بابایی افزود: اساس نامه باشگاه شهرداری سمنان، پس از تصویب و تشکیل مجمع، بحث ورزش همگانی با رویکرد گذرگاه های فرهنگی و ورزشی به شهروندان ارائه خواهد شد.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، گفت: تشکیل این باشگاه روند مثبتی به همراه خواهد داشت چرا که این فرصت را در اختیار سازمان خواهد گذاشت که به موضوعات اساسی و مهم تری پرداخته و بحث تیم داری را که مستلزم وقت زیادی است با سازوکارهای مناسب هدایت کند.

 

وی تصریح کرد: پیشنهاد برگزاری رویداد های فرهنگی با عنوان شب های سمنان برای برنامه ریزی در محور پیاده رو خیابان امام (ره) و با حضور سازمان های مردم نهاد از دیگر موارد مطروحه توسط شهرداری و کمیسیون فرهنگی شورای شهر سمنان است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع آل هاشم روزنامه جشن های دهه کرامت حجاب و عفاف هفته عفاف و حجاب چهارمحال و بختیاری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مدیر هنرستان دخترانه فنی حرفه‌ای و کارو دانش کیش، گفت: دانش آموزان در دوازده رشته فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

اکبری افزود: دویست و چهل دانش آموز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و صدو هفتاد دانش آموز نیز در رشته‌های کار و دانش مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: نمایشگاه هفته مشاغل با هدف ارائه توانمندی‌ها و آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با بازار کار و کار آفرینی و اشتغالزایی برپا شده است.

اکبری گفت: دانش آموزان فنی و حرفه‌ای در رشته‌های گرافیک، حسابداری، معماری داخلی، شبکه، نرم افزار، طراحی و دوخت و دانش آموزان کار و دانش نیز در رشته‌های هتل داری، گرافیک رایانه، عکاسی دیجیتال، چهره سازی، خیاطی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده در نمایشگاه هفته مشاغل شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد