Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@14:37:37 GMT

توزيع ميوه‌هاي شب عيد با تاخير سه ماهه

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۷۲۲۳

توزيع ميوه‌هاي شب عيد با تاخير سه ماهه

خبرگزاری آریا- میوه‌های شب عید که باید با نرخ دولتی اواخر اسفند 97 وارد بازار می‌شد با تاخیر سه ماهه به بازار آمده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مصطفی دارایی نژاد افزود: متاسفانه شاهد توزیع میوه‌هایی در سطح میدان مرکزی تره بار تهران هستیم که دولتی و از نوع تنظیم بازاری سال 97 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سیب و پرتقالی که دولت بدون مشورت با اتحادیه بار فروشان برای ذخیره سازی خریده بود با قیمت بسیار پایین و خارج از فصل تنظیم بازار به فروش رسیده است.
وی در ادامه افزود: زمانی که پرتقال 1500 تومان بود اعلام کردند که می‌خواهند ذخیره سازی کنند و پرتقال را کیلویی 3500 تومان و سیب را کیلویی 7000 تومان خریداری کردند و حالا هما میوه‌ها را کیلویی 1000 تومان شرکت تعاونی روستایی در میدان مرکزی به فروش گذاشته که این کار خیانت به بیت المال است.
رییس اتحادیه بار فروشان گفت: تمام این میو‌ها باید در اسفند سال 97 در میدان به طور کامل توزیع می‌شد تا به تنظیم بازار کمک کند، اما تنظیم بازار که صورت نگرفت، بلکه بازار الباقی میوه‌ها رو هم نابود کرد.
وی افزود: میو‌های جا مانده از تنظیم بازار را حالا موقعی به میدان آورده اند که انواع میوه از شلیل و هلو و گیلاس و ده‌ها قلم دیگر در میدان وجود دارد.
دارایی نژاد در باره شیوه نادرست ذخیره سازی از سوی دولت گفت: متاسفانه این اشتباه را وزارت جها کشاورزی حدود 10 سال است که انجام می‌دهد و امیدواریم وزارت جهاد و ستاد تنظیم بازار با مشورت اتحادیه این روش را اصلاح کنند چرا که فقط به ضرر مردم است و تنظیم بازار باید دست خود اتحادیه باشد و دولت فقط نظارت کند.
وی در پایان افزود: از الان به وزارت جهاد اعلام می‌کنیم که به هیچ وجه امسال نیازی به ذخیره سازی هیچ میوه‌ای نیست مگر آنکه بلایای طبیعی مشکل خاصی را در کمبود میوه ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توزیع میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد

تین نیوز

شرکت خودروسازی تسلا قیمت پرفروش ترین مدل Y، مدل X و مدل S خود را پس از فروش ناامیدکننده سه ماهه اول و افزایش موجودی، در ایالات متحده و چین کاهش داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، تسلا قیمت های ایالات متحده را ۲۰۰۰ دلار کاهش می دهد زیرا فروش، کاهش و موجودی ها افزایش یافته است.

ارزان ترین مدل شاسی بلند مدل Y اکنون قیمت  ۴۲ هزار و ۹۹۰ دلار آمریکا دارد. تغییرات مشابهی برای مدل S و X انجام شد و به نظر می رسد مدل ۳ بدون تغییر است.

ایلان ماسک در یادداشتی به بیش از ۱۴۰ هزار کارمند شرکت اعلام کرد که در حال کاهش تعداد کارکنان؛ «بیش از ۱۰ درصد در سراسر جهان» است. دو نفر از مدیران ارشد نیز کنار رفتند.

تسلا درآمد سه ماهه اول خود را گزارش داد. ارزش سهام امسال بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است.

طبق گزارش بلومبرگ، این خودروساز اولین افت فروش خود را نسبت به سال قبل از روزهای ابتدایی همه گیری کووید در سه ماهه اول تجربه کرد و ۳۸۶ هزار و ۸۱۰ دستگاه خودرو تحویل داد که بسیار کمتر از برآوردهای تحلیلگران ۴۴۹ هزار و ۸۰ دستگاه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • بومی سازی مخازن ذخیره آب