Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی در جشن ولادت امام مهربانی‌ها ثامن الحجج (ع) در جمع بسیجیان شهرستان گرگان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب بازدارنده نیست بلکه حرکت انقلابی آفرین در صحنه‌های تاثیرگذاری است، بانوان در انقلاب اسلامی با رعایت حجاب افتخارات بزرگی آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خطاب به بانوان تصریح کرد: مراقب باشید دشمن دنبال گرفتن ارزش‌هاست، می‌خواهد انقلاب را به وسیله زنان مهار کند دشمن می‌داند که اگر بانوان را از سنگرنشینی انقلاب بگیرد می‌تواند به اهداف خود برسد، دشمن می‌داند یک خانم بدحجاب و بی‌حیا می‌تواند ده‌ها جوان را از بسیجی بودن و انقلابی ماندن غافل کند.

* بدحجابی بزرگترین ظلم به زنان است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بانوان خواست مراقب حمله و تهدید دشمن باشند و افزود: استکبار مسئله بدحجابی را دنبال می‌کند، بدحجابی بزرگترین ظلم به زنان است، بدحجابی شکستن حریم زنان است.

حاجی صادقی از بدحجابی به عنوان وارد شدن به حریم مقدس زنان یاد کرد و گفت: زنان می‌توانند کارگردان روحیه انقلابی و بسیجی باشند و مردان سنگرنشین تربیت کنند.

وی با بیان اینکه استکبار می‌خواهد با بدحجابی زنان را سرباز دشمن کند، افزود: دشمن از زنان برای انحراف و تسلیم کردن مردان استفاده کرده است امروز هوشیاری در برابر این فتنه لازم است، هر کس که این صدا را می‌شنود دبداند که ما دلسوز هستیم، زنان بدانند حجاب احترام و تکریم به آنهاست.

* زن نباید ابزار دست دشمن و پیاده نظام استکبار شود

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه زن نباید ابزار دست دشمن و پیاده نظام استکبار شود، افزود: به مردان و پدران می‌گوییم اگر دین ندارید غیرت داشته باشید و حریم خصوصی خود را به روی دیگران باز نکنید.

حاجی صادقی گفت: این انقلاب صحنه‌های مختلفی دارد، صبر می‌کند حوصله می‌کند اما اگر زمانی احساس کرد که حرکتی انجام می‌گیرد به عنوان بدحجابی که می‌خواهد به ارکان انقلاب ضربه بزند ما نمی‌توانیم سکوت کنیم، بسیجیان نمی‌گذارند این اتفاق بیفتد، بسیج زنان ما زنده است، آنها نمی‌گذارند که دشمن در کوچه، بازار، خیابان و مدارس ما آدم‌هایی قرار دهند که بخواهند تیشه به ریشه انقلاب بزنند.

وی تاکید کرد: ابتدا از مسوولان مطالبه می‌کنیم از همه قوا، مجلس و دولت می‌خواهیم که نسبت به خواسته جامعه در بحث حجاب کوتاهی نکنند، از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم، برخی حرکت‌هایی که انجام می‌گیرد برای این است که می‌خواهند حرمت ایستادن مقابل ضابط قضایی را بگیرند و هتاکی کنند اینجا جای کوتاه آمدن نیست، جوسازی‌ها نباید ما را منفعل کند.

* به شهدا وعده می‌دهیم نخواهیم گذاشت دشمن با تهاجم فکری و فرهنگی به اصول انقلاب تعدی کند

نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به بسیجیان گفت: شما استقامت را از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س)  به ارث بردید، شما یاران و سربازان امام زمان (عج) را تربیت می‌کنید باید نسبت به ترویج ارزش‌های دینی اهتمام داشته باشید.

حاجی‌صادقی تاکید کرد: زنان هستند که جوانان و شهدا را تربیت کردند ما مدیون مادران شهیدان و خانواده شهدا هستیم، به شهدا وعده می‌دهیم نخواهیم گذاشت دشمن با تهاجم فکری و فرهنگی به اصول انقلاب تعدی کند، توهین به زن مسلمان کند و ورود به حریم خانواده داشته باشد، نمی‌گذاریم به این انقلاب آسیب برسد.

وی با بیان اینکه صبر می‌کنیم اما اگر جواب ندهیم حرکت انقلابی می‌کنیم، تاکید کرد: باید به میدان امر به معروف و نهی از منکر بیاییم، اکثر زنان بدحجاب آگاهی ندارند، دشمنان دلسوز نیستند باید با ادبیات جاذبه‌دار و دلسوزانه آنها را نصیحت کنید.

حاجی‌صادقی گفت: از مسوولان می‌خواهیم اگر احساس کردید برخی دنبال افساد هستند و می‌خواهند قبح گناه را بشکنند باید با آنها برخورد شود ما نخواهیم گذاشت بدحجابی و بی‌حجابی به عنوان یک فرهنگ و یک عادت در جامعه ما رواج پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف دشمن رفتیم

امیرعلی سردار حاجی زاده اظهار داشت: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به مصاف دشمن صهیونیستی رفتیم.

 

به گزارش تسنیم، وی افزود: در این مرحله از موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم. در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

دیگر خبرها

  • بی حجابی و بدحجابی به استحکام خانواده‌ها آسیب می‌زند
  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • دلیل کیفیت خواب پایین تر زنان نسبت به مردان مشخص شد
  • مردان و زنان در عوامل موثر در چاق شدنشان هم متفاوت هستند!
  • سردار حاجی‌زاده: با تسلیحات حداقلی به مصاف دشمن رفتیم
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • تفاوت‌های دولت اسلامی و سکولار
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود