Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مأموران پلیس در اولین گام از آرش تحقیق کردند. وی در بازجویی‌ها به قتل دوست ۲۴‌ساله‌اش اعتراف کرد و گفت: کیوان بارها مرا اذیت کرده بود. روز حادثه او را سوار ماشینم کردم و در راه فرودگاه امام، مشاجره‌مان بالا گرفت و او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و جسدش را سوزاندم.

بعد از کامل شدن تحقیقات متهم با صدورکیفرخواست در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه اولیای‌دم درخواست قصاص کردند متهم در جایگاه قرار گرفت و با قبول اتهام گفت: در بازجویی‌ها حرفی نزدم، اما حالا می‌خواهم حقیقت را بگویم، من و مقتول از دوران مدرسه با هم آشنا شدیم. او مورد اعتماد مسئولان مدرسه بود به همین خاطر کلید بعضی دفاتر مدرسه را داشت تا اینکه فهمیدم به سؤالات امتحانی دسترسی دارد. این شد که سراغش رفتم و باب دوستی ما باز شد. رفاقتمان ادامه داشت و به خانه آنها رفت و آمد داشتم اما یک روز از من سوءاستفاده کرد و آزارم داد. بعد از مدتی فهمیدم برای خواهرم هم ایجاد مزاحمت می‌کند. به همین خاطر او را کشتم و ساعت‌۲ نیمه‌شب بود که از ترس جسد را به حاشیه شهر بردم و از باک ماشین کمی بنزین کشیدم. بعد از کندن یک چاله جسد را داخل آن انداختم سپس بنزین را ریختم و کبریت زدم. قصد سرقت نداشتم و فقط برای گمراه کردن پلیس کیف و انگشتر مقتول را برداشتم و فرار کردم.
متهم ادعا کرد یکی دیگر از دوستان مشترکشان هم از سوی مقتول مورد آزار قرار گرفته ‌است. او از دادگاه خواست از این فرد هم تحقیق کنند. به این ترتیب روز گذشته دومین جلسه دادگاه برگزار شد. پسری که متهم مدعی بود از سوی مقتول مورد آزار قرار گرفته ‌است در جایگاه قرار گرفت. او گفته‌های متهم را تأیید کرد و گفت: مقتول به من هم تعرض کرده‌ بود و من و متهم تنها قربانیان او نبودیم.

در ادامه قضات از متهم خواستند در جایگاه قرار بگیرد. او گفت: من بار قبل هم اتهامم را قبول کردم و بازهم قبول می‌کنم. من شنیده ‌بودم کسی که به دیگران تعرض می‌کند حکمش مرگ است به همین دلیل هم چنین کاری کردم. با این حال فکر نمی‌کردم ضربه‌ای که می‌زنم باعث مرگ شود.

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعرض تعرض جنسی قتل قصاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دوست صمیمی به دلیل ارتباط با خانواده!

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری در شرق تهران، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تاریخ ۲۴ اسفندماه سال گذشته کشف جسد مرد جوانی در یک خودروی پژو ۲۰۶ در محله افسریه از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که بر اثر شلیک گلوله از ناحیه سر به قتل رسیده بود.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، قاتل هنگامی که داخل خودروی مرد جوان نشسته دقایقی پس از صحبت کردن با انگیزه نامشخصی وی را با ضرب گلوله از ناحیه سر به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت خودرو را جابه‌جا کرده است.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی هویت مقتول را به دست آوردند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم در کوتاه‌ترین زمان ممکن پی بردند که وی با مرد جوانی به هویت معلوم که این اواخر رفت و آمد خانوادگی داشته اختلاف پیدا کرده است. بررسی‌های تخصصی کارآگاهان بیانگر آن بود، متهم، مقتول را چندین مرتبه به خاطر ارتباط نزدیک با اعضای خانواده‌اش تهدید کرده و محل زندگی او نیز در نزدیکی صحنه جنایت بوده است.

وی افزود: همین سرنخ برای کارآگاهان کافی بود تا متهم بازداشت شود. متهم پس از انتقال به اداره پلیس در جریان تحقیقات ابتدایی با اظهارات ضد و نقیضی گفت که مقتول یکی از دوستانش بوده و به همین خاطر رفت و آمد خانوادگی داشتند. در جریان این روابط حس کرده که مقتول قصد دارد تا با یکی از اعضای خانواده‌اش ارتباط برقرار کند و به همین دلیل نیز چندین‌بار به او هشدار داده، اما فایده‌ای نداشته است. به همین خاطر نیز در نهایت تصمیم گرفته تا او را به قتل برساند و بدین ترتیب با مقتول در نزدیکی جاده مسگرآباد قرار ملاقات گذاشته و در خودرویش نشسته است. پس از دقایقی مشاجره کردن با یکدیگر با سلاح کلت‌کمری که از قبل تهیه کرده بود او را با ضرب یک گلوله از ناحیه سر به قتل رسانده و پس از ارتکاب جرم خودرو را جابه‌جا کردم و اسلحه را به یک کانال آب انداخته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهم در جریان تحقیقات جنایی پرونده بررسی‌ها در رابطه با این قتل همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • انکار عجیب یک قتل / قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • انکار عجیب یک قتل | قاتل می‌گوید مقتول زنده است
  • دعوای ۲ مشتری نانوایی با کندن گوش
  • قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک
  • دعوا در صف نانوایی منجر به کنده‌شدن گوش پسر جوان شد
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم
  • قتل دوست صمیمی به دلیل ارتباط با خانواده!