Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-18@07:52:52 GMT

حمله با چاقو به زن جوان پیش چشمان شوهر

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۷۷۱۲

شب گذشته زن و شوهر جوان با ظاهری آشفته و هراسان ضمن مراجعه به کلانتری 166 لواسان عنوان داشتند توسط دو نفر مورد زورگیری و ضرب و شتم قرار گرفته‌اند.

زن جوان در اظهاراتش به مأموران گفت: من و همسرم ساکن لواسان هستیم، ساعتی پیش برای تفریح راهی گردنه قوچک شدیم و برای صرف شام در کنار جاده و بساط یک اغذیه‌فروش سیار توقف کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از صرف شام، بر سر قیمت با فروشنده و کارگر وی جر و بحث کردیم، زیرا وی قصد داشت بیشتر از قیمت واقعی غذا از ما پول بگیرد، در این حین یکی از آنها با چاقو به سمت من و همسرم حمله‌ور شد و چاقو را زیر گلویم گذاشت.

این زن جوان در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: این افراد بسیار شرور بودند و همسرم نیز نتوانست مقابل آنها مقاومت کنند که در نهایت سوار بر خودرو شده و از دست آنها گریختیم.

با ثبت این شکایت به سرعت تیم عملیات کلانتری 166 لواسان برای شناسایی و بازداشت متهمان دست به کار شده و در تحقیقات متوجه شدند دو متهم این پرونده از بساط‌گستران گردنه قوچک و جاده منتهی به لواسان هستند.

مأموران سرانجام در ساعت یک بامداد دو متهم این پرونده را بازداشت کرده و به کلانتری انتقال دادند.

سرگرد حسن الهی؛ رئیس کلانتری 166 لواسان با اعلام این خبر گفت: متهمان این پرونده با ادوات سلاح سرد در فضای مجازی و پیجهای اینستاگرامی خود نیز اقدام به قدرت‌نمایی می‌کردند و سابقه درگیری و نزاع دسته‌جمعی نیز دارند.

وی افزود: این متهمان با یک دستگاه پیکان‌وانت به صورت غیرمجاز اقدام به برپایی بساط در گردنه قوچک می‌کردند.

به گفته رئیس کلانتری 166 لواسان، برای هر یک از متهمان توسط مقام قضایی، قرار وثیقه 500 میلیون تومانی صادر و پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم اداره آگاهی ارسال شده است.

منبع: تسنیم

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو

ظهر بیست و ششم فروردین‌ ماه، اهالی یکی از خیابان های محله گاندی صدای مشاجره زن و مردی جوانی را شنیدند. در جریان این درگیری، مرد جوان دیوانه وار با چاقو، به زن جوان ضربه می زد و سپس از آنجا گریخت. شاهدان این صحنه هولناک با اورژانس و پلیس تماس گرفتند اما زن جوان به دلیل شدت جراحات جانش را از دست داده بود.

مشهری در خبری نوشت:هدر این شرایط گزارش این حادثه به قاضی سالار صنعتگر بازپرس جنیی تهران اعلام شد و او به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل جنایت شدند. بررسی های اولیه حکایت از این داشت که مقتول، ‌۳۷ ساله بود که هدف ۲۰ ضربه چاقو قرار گرفته بود. او با قاتلش در ارتباط بوده و ظاهرا قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند اما به درستی مشخص نبود که علت درگیری آنها در خیابان چه بوده است.

به دنبال این حادثه، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و تلاش برای بازداشت عامل جنایت از سوی کارآگاهان جنایی آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو
  • جزییات حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان + فیلم