Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از معاونت تبلیغ بین‌الملل فدراسیون جهانی خوجه‌های اثنی‌عشری؛ در پی افزایش خشونت‌ها علیه مسلمانان در هند، این فدراسیون که مقر آن در لندن واقع است، در نامه‌ای خطاب به مقامات هندی خواستار توقف تبعیض و خشونت علیه مسلمانان این کشور شد.
در بخشی از این نامه به امضای «انورعلی دارامسی» رئیس این فدراسیون، آمده است: ما از دولت هند می خواهیم خشونت و تبعیض روزافزون علیه مسلمانان را متوقف و برابری بین همه شهروندان هندی را تضمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما از وزرای دولت می‌خواهیم درباره حملات فزاینده به مسلمانان تحقیق کنند، مجرمان را به دست عدالت بسپارند و بیانیه‌ای در محکومیت خشونت صادر و بر اهمیت مدارا، عدم تبعیض و برابری تأکید کنند.
در ادامه این نامه با اشاره به این که «نارندرا مودی» نخست‌وزیر، «جلب اعتماد همه مردم هند» را بخشی از شعار « پیشرفت برای همه» اعلام کرده،  تأکید شده که اکنون وقت تحقق این شعارهاست.
امروزه  125 هزار خوجه در کشورهای مختلف جهان پراکنده‌اند. بیشتر آنها در هند، پاکستان، آمریکا، کانادا، اروپا و کشورهای شرق آفریقا سکونت دارند و جوامع موفقی را تشکیل داده‌اند. اصالت خوجه‌های شیعه اثنی‌عشری، به شهرهای «کاتیاور» و «گجرات» هند می‌رسد.
 
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خوجه هند گجرات نارندرا مودی خشونت علیه مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال

محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون عرضه سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت‌ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری‌ها» از طریق فرابورس اقدام کرده است.

در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی‌های عرضه (اصل ۴۴)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ‌های ۲۶ فروردین ماه (نوبت اول) و ۲۷ فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه‌های ایران و سازندگی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • ارمنستان از دیوان لاهه خواست پرونده تبعیض نژادی باکو علیه ایروان را رد کند
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال