Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@06:11:23 GMT

چهارشنبه‌ هرهفته؛ ملاقات عمومی با دادستان تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۷۷۷۸

به گزارش ایلنا، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، اصحاب پرونده در دادسرای تهران، خانواده زندانیان و افرادی که دارای پرونده در اجرای احکام کیفری می‌باشند می‌توانند هر چهارشنبه از نزدیک با دادستان عمومی و انقلاب تهران و یا معاونین ایشان دیدار کنند و مشکلات خود را رو در رو با ایشان در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملاقات روزهای چهارشنبه از ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات دادسرای کارکنان دولت (ناحیه ۲۸) به آدرس: میدان پانزده خرداد -جنب رادیو-طبقه دوم، با حضور دادستان یا مسوولین قضایی دادسرا انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است اولین جلسه از این سلسله ملاقات‌ها صبح روز چهارشنبه مورخ  ۹۸/۴/۲۶برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دادسرای عمومی و انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: ۲ پیمانکار مرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری بازداشت شدند.   به گزارش ایرنا، محمدرضا جعفری اصل پنجشنبه با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)، متهمان بازداشت‌شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که به بازداشت آنان منجر شد.   وی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات اولیه، اتهام هایی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال نامشروع، معاونت در ارتشاء به متهمان تفهیم شده است.   جعفری اصل گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب و اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم‌گیری خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود
  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • عاملان تحرکات خلاف موازین شرع در جشن نوروز شناسایی می‌شوند | ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما...
  • شناسایی عاملان تحرکات جشن نوروز
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد