Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه بیست و چهارم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

زورگیر گردنه قوچک دستگیر شد

فردی که در گردنه قوچک اقدام به زورگیری می کرد، دستگیر شد.

فوت یک عابر پیاده به دلیل بی توجهی راننده پراید

سرهنگ دوم رنجبر گفت: یک عابر پیاده به دلیل عدم توجه به جلو راننده در کندروی بزرگراه آزادگان تصادف کرد و در دم جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوجوان ۱۶ ساله بر سر مواد مخدر قاتل شد

نوجوان ۱۶ ساله برسر مواد مخدر مرد ۳۵ ساله‌ای را کشت.

دستگیری مامور قلابی در مترو

روز گذشته یک مامور قلابی در ایستگاه مترو ولیعصر(عج) دستگیر شد.

درحال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۵۰۰ متعاد متجاهر در این استان در تعطیلات نوروزی خبر داد.

سرهنگ اکبر محمد جعفری در جمع خبرنگاران اعلام کرد: از ۲۹ اسفند ماه۱۴۰۲ که اجرای طرح نوروزی آغاز شده با اجرای ۱۱۳ طرح پاکسازی، تاکنون ۵۰۰ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل و تعداد ۷۰ نفر از خرده‌فروشان و ۳ نفر قاچاقچی موادمخدر توسط ماموران انتظامی در سطح استان دستگیر و تحویل مقام‌های قضایی شدند.

وی افزود: از این افراد تعداد ۱۴ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد و مقادیری آلات و ادوات مصرف و توزین موادمخدر کشف شده است.

جعفری، با توجه به ادامه اجرای طرح آرامش که به منظور جمع‌آوری معتادین متجاهر و برخورد با خرده‌فروشان انجام می‌شود، از شهروندان خواست، اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادین متجاهر و فعالیت خرده فروشان موادمخدر را در سطح استان از طریق شماره تلفن ۲۱۸۲۶۰۱۴ و ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان شرقی قرار دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • مامور قلابی پلیس و همدستش دستگیر شدند
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند