Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت : از امروز (۲۴ تیر) در سالن سینمای کانون پرورش فکری کرمانشاه فیلم‌های ویژه کودکان و نوجوانان اکران خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی کانون پرورشی برای اکران فیلم‌های با محتوای کودک و نوجوان، گفت : از این پس خانواده‌ها با خیالی آسوده می‌توانند در کانون پرورش فکری به تماشای فیلم‌های متناسب با رده سنی فرزندانشان بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اقدام کانون پرورشی را در راستای اکران فیلم‌های متناسب با رده سنی کودکان و نوجوانان مثبت ارزیابی کرد وگفت: تا پیش از این خانواده‌ها برای رفتن به سینما به همراه فرزندانشان برای انتخاب فیلم‌های متناسب با رده سنی کودکان و نوجوانان دغدغه‌هایی داشتند.

فتاحی افزود: خانواده‌های کرمانشاهی از این پس می‌توانند با خرید بلیط‌های ۲۵۰۰ تومانی در دو سانس صبح و بعدازظهر پای فیلم‌های در حال اکران در کانون پرورش فکری بنشینند.

وی ادامه داد: اکران فیلم را در شهر کرمانشاه فعلا در مرکز شماره دو واقع در سه راه ۲۲ بهمن خواهیم داشت، اما در صورت استقبال خانواده ها، افزایش تعداد مراکز اکران فیلم در برنامه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: امروز و به مناسبت افتتاحیه، اکران ویژه فیلم سینمایی"ضربه فنی" را در شهر کرمانشاه در دو مرکز شماره دو واقع در سه راه ۲۲ بهمن و مرکز شماره چهار واقع در پارک معلم و مرکز کانون پرورشی سرپلذهاب به صورت رایگان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این فیلم که یکی از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۷ است به مدت یک ماه در این سالن‌ها در قالب طرح "کانون نمایش"به روی پرده می‌رود.

اکران فیلم در سالن سینمای مرکز شماره ۲ کانون پرورشی واقع در سه راه ۲۲ بهمن در دو سانس ۹ تا ۱۱ و ۱۸ تا ۲۰ انجام می‌شود و علاقمندان می‌توانند در همان محل نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند .

 

 

انتهای پیام/د

فیلم کودک و نوجوان در سالن سینمای کانون پرورش اکران می شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها با فیلم آسمان غرب روی پرده سینمای کشور نقش آفرینی می کند در اکران عمومی فیلمش توسط هودارانش سوپرایز شد.جشن تولد کی مرام با استقبال پرشور مخاطبان و بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.

کی مرام کد خبر 846271 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم خانه سینما بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم