Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:11:09 GMT

نان، کشش افزایش قیمت را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۷۸۱۱

نان، کشش افزایش قیمت را ندارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یوسف جعفری رییس اتاق اصناف کرمان گفت: در زمینه افزایش قیمت نان هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

وی افزود: هفته قبل که معاون وزیر کشور در کرمان حضور داشت، با ایشان صحبت کردیم که نان قوت غالب مردم است و افراد کم درآمدتر استفاده بیشتری دارند و دولت به جای افزایش قیمت نان قیمت آرد را کاهش بدهد تا نانوایان هم ضرر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری گفت: این پیشنهاد به این دلیل است که افزایش قیمت نان ممکن است تبعاتی داشته باشد بنابراین بهتر است قیمت آرد کاهش داده شود و نان گران نشود که در این زمینه تا امروز هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

جعفری تصریح کرد: در کرمان قیمت نان آزادپز‌ها کاهش داشته و نرخ نان سنگک با ۵۰۰ گرم وزن ۱۴۰۰ تومان مصوب شده و اگر قیمت بیش از این باشد، بازرسان ما در سطح شهر حاضر می‌شوند و برخورد خواهیم کرد.

رییس اتاق اصناف کرمان بیان کرد: به نانوایی‌های دولتی قیمتی داده نشده و خودشان به طور غیررسمی افزایش قیمت داشته اند و هنوز دستورالعمل و مصوبه‌ای نیامده است که قیمت نان به چه میزان باشد.

وی افزود: اگر افزایش قیمت رسمی داده شود، قرار نیست به قیمتی که افزایش داده شده، اضافه شود و قطعا از قیمت کنونی افزایش بیشتری داده نمی‌شود.

انتهای پیام/س

افزایش قیمت نان ممکن است تبعاتی داشته باشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق اصناف اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت افزایش یافت

تداوم تنش‌ها در خاورمیانه قیمت نفت را روز دوشنبه افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ادامه ارزیابی خطرهای ژئوپلیتیک در منطقه خاورمیانه از سوی سرمایه‌گذاران، سبب شد قیمت‌ نفت روز سه‌شنبه (چهارم اردیبهشت‌)، پس از کاهش در معامله‌های روز پیش، افزایش یابد.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال روز سه‌شنبه تا ساعت ۶ و ۳۴ دقیقه به‌وقت گرینویچ با ۱۸ سنت افزایش به ۸۷ دلار و ۱۸ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، نفت خام شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا روز سه‌شنبه با ۱۶ سنت افزایش، ۸۲ دلار و ۶ سنت برای هر بشکه معامله شد.

پس از نشانه‌هایی مبنی بر تأثیر اندک تنش‌های بین ایران و رژیم صهیونیستی بر عرضه نفت از خاورمیانه، قیمت هر دو شاخص نفت خام در معامله‌های روز دوشنبه (سوم اردیبهشت) ۲۹ سنت کاهش یافت.

سگاندا ساچدوا، بنیان‌گذار شرکت تحقیقاتی اس‌اس ولث استریت در دهلی، گفت: کاهش صرف ریسک ژئوپلیتیکی به‌دلیل مختل‌نشدن قابل‌ توجه عرضه نفت به‌تازگی سبب کاهش قیمت نفت خام شده است. بااین‌حال، تحولات چشم‌انداز ژئوپلیتیک همچنان در تنظیم قیمت نفت خام بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: با اینکه هیچ نشانه‌ای مبنی بر یک جنگ تمام‌عیار زودهنگام بین کشورهای درگیر وجود ندارد، اما تشدید تنش‌ها می‌تواند به‌سرعت روند کنونی را معکوس کند.

تحلیلگران مؤسسه ای‌ان‌زد هم با انتشار پادکستی اعلام کردند: هم‌اکنون تحولات ژئوپلیتیک هنوز هم با خطرهای زیادی همراه است، بنابراین واضح است که تا زمان مشخص‌نشدن موضوع شاهد نوسان‌های زیادی خواهیم بود.

سرمایه‌گذاران همچنین منتظر انتشار آمار مربوط به تولید ناخالص داخلی ایالات‌متحده و داده‌های مربوط به شاخص هزینه‌های مصرف شخصی در ماه مارس به‌عنوان معیار تورم ترجیحی بانک مرکزی آمریکا در اواخر این هفته هستند تا مسیر سیاست پولی را ارزیابی کنند.

دیگر خبرها

  • قیمت نفت افزایش یافت
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • افزایش شهدای جنایت تروریستی کرمان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان