Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر مونسان در حاشیه بازدید از تپه نور الشهدا قزوین و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام گفت: شهدا در نظام جمهوری اسلامی موجب فخر نظام و انقلاب بوده و موضوع دفاع مقدس به یکی از مهمترین محورهای گردشگری در کشور تبدیل شده است.

وی گفت: جاذبه های دفاع مقدس فقط شامل مناطق جنگی نیست و هم اکنون موزه دفاع مقدس تهران به عنوان محل گردشگری بسیاری از ایرانیان بازدیدکنندگان زیادی را پذیرایی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونسان خاطرنشان کرد: همواره تلاش کردیم تا به واسطه اماکن و موزه‌های شهدا به مقام این عزیزان احترام بگذاریم و امیدواریم بتوانیم گام های بلندی را برای ادای دین خود به شهدا برداریم.

معاون رییس جمهوری به منظور بازدید از چند طرح گردشگری از قبیل مجتمع تفریحی بامسان، دهکده طبیعت، عمارت کلاه فرهنگی، بنای عالی قاپو و… به استان قزوین سفر کرده است.
سفر به الموت و نشست با سازمان‌های مردم نهاد استان قزوین در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی از دیگر برنامه‌های این مسئول است.
در این آیین عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.
استان قزوین حدود هزار و ۳۰۰ اثر ثبت شده ملی و سه هزار شهید گلگون کفن دارد.
۶۱۰۱*۹۹۲۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین شهید گمنام میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود

مراسم یادواره شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم فردو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه (س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و با روایت‌گری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و اجرای مهدی اعرابی، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام‌خمینی (ره) انجام می‌پذیرد.

روستای فردو در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، ۵۰۰ نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آنها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

روستای فردو ۱۰۸ نفر از بهترین‌های خود را در لبیک به ندای هل من ناصر خمینی کبیر تقدیم اسلام کرده که شش نفر از آنها از سرداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور به مقام «اقبال لاهوری» ادای احترام کرد
  • ادای احترام آیت الله رئیسی به اقبال لاهوری
  • ادای احترام رئیس جمهور به اقبال لاهوری
  • ادای احترام رئیسی به اقبال لاهوری
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس