Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@20:22:40 GMT

اسلحه‌کشی برای نشستن روی صندلی مترو!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۰۳۴

اسلحه‌کشی برای نشستن روی صندلی مترو!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، روز گذشته مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر (عج) متوجه درگیری بین دو شهروندی شدند که از قطار پیاده شده بودند.

مأموران بلافاصله برای خاتمه دادن به درگیری وارد ماجرا شده که متوجه شدند یکی از طرفین درگیری با اسلحه پلاستیکی و غصب عناوین، قصد ترساندن شهروندان را داشته و خود را مأمور معرفی می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم بر سر نشستن روی صندلی با شاکی درگیر شده و با نشان دادن اسلحه پلاستیکی خود را  مأمور معرفی کرد.

پس از انتقال متهم به مقر پلیس حسب ظواهر به نظر رسید وی دچار اختلالات روانی است.

سرهنگ علی راقی؛ رئیس پلیس مترو پایتخت با اعلام این خبر گفت: گزارشی اولیه برای سیر مراحل قانونی تهیه و در نهایت متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل کلانتری‌ 129 جامی شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوکی که خود را پلیس معرفی می‌کنند حتماً موارد را با پلیس 110 یا 197 اعلام کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مترو اسلحه تهدید پلیس مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تیراندازی و قدرت نمایی با اسلحه توسط راننده سواری پژو در محور مواصلاتی شیراز - فسا، بلافاصله ماموران به محل مذکور اعزام شدند.

او ادامه داد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی موفق شدند پس از لحظاتی تعقیب و مراقبت، خودرو مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف و متهم را نیز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در کارنامه کیفری متهم سوابق متعددی وجود دارد، افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد انگیزه متهم از این اقدام مجرمانه، قدرت نمایی در برابر راننده سواری پراید بوده که قصد سبقت از آن را داشته است.

سرهنگ آراوند از کشف یک قبضه اسلحه کلت کمری و تحویل متهم پس از سیر مراحل قانونی به زندان اشاره کرد و گفت: امنیت اجتماعی، خط قرمز پلیس است که در مسیر تحقق این هدف مقدس، مماشات نکرده و از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم