Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@22:38:17 GMT

وریا غفوری و پسر ناز چشم رنگی اش+عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۱۸۸

خدا را شاکرم به خاطر هدیه قشنگی که به من عطا کرد پسر عزیزتر از جانم تولدت مبارک.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی و وکیل در استقرار عدالت اجتماعی نقش پر رنگی دارند

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در نشست با رئیس و اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان کرمان قضاوت و وکالت را در استقرار عدالت اجتماعی موثر دانست و گفت: نقش بی بدیل وکالت در احادیث و روایات اسلامی نیز آورده شده است.

وی افزود: بایستی نقاط مشترک میان سیستم قضایی و کانون وکلای دادگستری تقویت شود و از ظرفیت‌های موجود استفاده بیشتری شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: تقسیم کار در کانون وکلا بایستی به درستی انجام شود و حجم بار پرونده‌های معاضدتی بر دوش عده‌ای خاص قرار نگیرد و بایستی پرونده‌های معاضدتی بصورت مساوی و عادلانه بین وکلا تقسیم شود.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمان نقش وکیل را در تسریع رسیدگی به پرونده‌ها موثر دانست و افزود: تعداد زیادی دفتر معاضدت قضائی فعال در سراسر استان داریم و این کانون در زمینه صلح و سازش و کاهش ورودی پرونده‌ها به سیستم قضائی نقش دارد و اولویت در کانون وکلا بر صلح و فیصله دعاوی است.

محمد عارفی به همراه هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان کرمان در دیدار با رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:کانون وکلا قابل تفکیک از سیستم دادگستری نیست و کانون وکلا خود را جزئی از دستگاه قضائی می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی
  • ۲۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد
  • تفسیر جهان با الفبای رنگ‌ها؛ عکس‌هایی که آرامش را به شما تزریق می‌کنند
  • افتتاح ۳ هزار واحد مسکن مهر «مهستان» در اردیبهشت‌
  • یک خبر خوب و یک خبر بد برای چشم‌انتظاران آیفون ۱۶
  • قاضی و وکیل در استقرار عدالت اجتماعی نقش پر رنگی دارند