Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ مراسم افتتاحیه با حضور وزیر راه وشهرسازی، معاون راهداری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در محل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان مانه وسملقان برگزار و در این مراسم دو مجتمع خدمات رفاهی بین راهی ، یک مرکز مجاز معاینه فنی خودروهای سنگین و روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر راه روستایی در استان آماده بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشخصات این پروژه‌ها اظهار داشت: اجرای زیرسازی وروکش آسفالت گرم به طول ۲۴ کیلومتر درمحورهای شهرستان‌های شیروان، اسفراین و بجنورد، با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال افتتاح شد.

محمد اسلامی افزود: راه دسترسی مجتمع خدماتی رفاهی در محور گرمه-چمن‌بید با سه میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری و راه دسترسی مجتمع خدمات‌رفاهی در محور فاروج-قوچان با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری و مرکز مجاز معاینه فنی خودروهای سنگین با سرمایه گذاری بخش خصوصی به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان خراسان شمالی بهره برداری شد.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد : زیرساخت های حمل و نقل و ایمنی با استقرار حداکثری الزامات استانداردفراهم شود تا مردم عزیز سفرایمنی داشته باشند.

گفتنی است حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه علی اصغر بدیعی مقدم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی نیز ازساختمان در حال احداث اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج و محورهای ارتباطی بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده خراسان شمالی دولت راهداری و حمل و نقل جاده رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: پل تخریب شده انجیرلوی محور گرمی – بیله سوار که در سیل سال گذشته تخریب شده بود، در مرحله بهسازی و افتتاح قرار گرفته است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، کلیم الله وثوقی  اظهار داشت: عملیات بهسازی پل انجیرلوی محور گرمی به بیله سوار بعد از وارد آمدن خسارت در اثر جاری شدن سیل سال گذشته در دستور کار بهسازی قرار گرفت اما به صورت موقت پل فلزی را در این مسیر راه اندازی کردیم تا عبور و مرور در این محور مواصلاتی ترانزیتی با اختلال روبه رو نشود.

وی تصریح کرد: این پروژه خاص با تلاش راهداری و عوامل مهندسی استان به شکل مطلوب طراحی شده که در یک سال اخیر اجرای آن با قوت و قدرت ادامه پیدا کرد که امروز شاهد انجام مراحل پایانی و تکمیلی این پل هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: برای این پل 16 شمع در ارتفاع 20 متر به کارگیری شده و فنداسیون آن با کیفیتی مطلوب اجرایی و عملیاتی شده است.

وثوقی افزود: تا آخر تیرماه شاهد بهره برداری و راه اندازی پل انجیرلو خواهیم بود تا با مطلوبیت امکان تردد در محور گرمی – بیله سوار فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در طراحی و اجرای این پروژه به نحوی عمل شده تا سازه آن بر اثر حوادث غیرمترقبه به ویژه جاری شدن سیل دچار تخریب نشده و امکان بهره برداری آن فراهم آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اضافه کرد: پیش بینی ما هزینه کرد 40 میلیارد تومانی برای این پروژه بود اما با تعدیلی که در این یک سال انجام شد، پروژه با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد تومان آماده افتتاح شده است.

وثوقی بیان کرد: امیدواریم هموطنان در محور گرمی – بیله سوار به عنوان مسیر ترانزیتی از این پل و بزرگراه در حال احداث بهره برداری کرده و امکان تردد ایمن داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب