Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@10:00:06 GMT

انصاری‌فرد اولین خرید بزرگ باشگاه السیلیه

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۲۲۷

محمد علی المری مدیرعامل باشگاه السیلیه در خصوص جذب کریم انصاری‌فرد گفت: جذب این مهاجم ایرانی در راستای تقویت این باشگاه صورت گرفته است. در فصل جدید یکی از نمایندگان فوتبال قطر در رقابت‌‌های آسیایی خواهیم بود و باید با قدرت وارد این مسابقات شویم.

اخبار ورزشی- وی اضافه کرد: باشگاه با تمام توان به دنبال تقویت خود و حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی خواهد بود چرا که ما نماینده فوتبال قطر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذب کریم، بازیکن ایرانی اولین انتقال بزرگ باشگاه در نقل و انتقالات بود، پس از او انتقال‌های بزرگ دیگری در راه است.

مدیرعامل باشگاه السیلیه قطر گفت: بررسی‌های بسیار خوبی داشته‌ایم و تنها به دنبال جذب بازیکنان تاثیرگذار خواهیم بود. نذیر بلحاج الجزایری تنها بازیکن خارجی است که در تیم حفظ می‌شود اما به دنبال جذب نفرات دیگری هستیم و به زودی سایر بازیکنان خارجی باشگاه در کنار انصاری‌فرد معرفی خواهند شد. می‌خواهیم در اولین حضور آسیایی فراتر از انتظارات ظاهر شویم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انصاری فرد فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای

خبرگزاری دولتی کره‌شمالی گزارش داد، «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی اولین مانور تاکتیکی ترکیبی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای را با استفاده از موشک‌اندازهای چندگانه «فوق‌بزرگ» ۶۰۰ میلی‌متری هدایت کرده است.

به گزارش مشرق، در این گزارش آمده است، رزمایش روز دوشنبه با هدف نشان دادن قابلیت اطمینان، برتری، توان و ابزارهای متنوع نیروی هسته‌ای کره‌شمالی و تقویت آن «هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی» انجام شد و افزود که این رزمایش «یک سیگنال هشداردهنده آشکار برای دشمنان است، آن هم در شرایطی که رویارویی نظامی دشمنان علیه جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره‌شمالی) با ماهیت بسیار تحریک‌آمیز و تهاجمی انجام می‌شود.»

در این گزارش همچنین آمده است که موشک‌اندازهای چندگانه «فوق‌بزرگ» پیونگ‌یانگ «نقش مهمی در تقویت قابل‌توجه ظرفیت ضدحمله سریع نیروی هسته‌ای کشور و افزایش بازدارندگی جنگ تحت سیستم مدیریت ترکیبی تسلیحات هسته‌ای کشور با عنوان هائک‌بانگاشوئه (Haekbangashoe) دارند.»

به گزارش کی‌سی‌ان‌ای، رهبر کره‌شمالی با همراهی مقامات ارشد این کشور فرماندهی این رزمایش را بر عهده داشت.

براساس این گزارش، رزمایش مذکور به یک تمرین برای آشنایی یگان‌ها با رویه و روند تبدیل به موضع ضدحمله هسته‌ای، در زمانی که سیستم بحران هسته‌ای «هواسان‌پالریونگ» کره‌شمالی فعال می‌شود و همچنین یک رزمایش برای عملیات سیستم فرماندهی ضد حمله هسته‌ای تقسیم شد.

طبق این گزارش، در طول این رزمایش، واحدهایی که وظیفه حمله متقابل هسته‌ای را بر عهده داشتند، فرآیند و روش انجام مأموریت‌های خود را تمرین کردند و پرتابه‌هایی را از پرتاب‌کننده‌های موشک «فوق‌بزرگ» مجهز به کلاهک‌های هسته‌ای شبیه‌سازی‌شده شلیک کردند.

به گزارش کی‌سی‌ان‌ای، در طول این تمرین، پرتابگرها موشک‌هایی را به سمت «دشمن و نقطه دید شفاف دشمن اصلی» شلیک کردند که به هدف جزیره‌ای در برد ۳۵۲ کیلومتری اصابت کردند.

در این گزارش آمده است، کیم جونگ اون با «ابراز خشنودی زیاد از نتیجه تمرین، از ضربه و دقت بالای موشک‌اندازهای چندگانه فوق‌العاده بزرگ قدردانی کرد و گفت به نظر می‌رسید شلیک یک تفنگ تک‌تیرانداز را دیده و آن سبک حمله اتمی تاکتیکی کره‌ای به معنای بالیدن از قدرت مهیب است - قدرتمندترین آنها در جهان- که کاملا خود را آماده کرده‌اند تا صادقانه در انجام وظیفه استراتژیک مهم خود در شرایط احتیاطی در وضعیت ضدحمله سریع و کامل بسیج شوند.»

او همچنین «با رضایت» از انجام موفقیت‌آمیز رزمایش و اینکه طرح پیونگ‌یانگ برای ایجاد نیروی هسته‌ای و گسترش فضای عملیاتی یک حمله هسته‌ای تاکتیکی و تنوع بخشیدن به آن «به واقعیت تبدیل شده است»، قدردانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روز دوشنبه ژاپن و کره‌جنوبی از شلیک یک موشک احتمالا بالستیک توسط کره‌شمالی خبر دادند که به سمت دریای ژاپن شلیک شده و سقوط کرد. این موشک از فراز منطقه اقتصادی انحصاری ژاپن عبور کرده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی
  • طرح اولیه اسرائیل «حمله بزرگ به اهداف نظامی» از جمله نزدیک تهران بود
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • خرید بزرگ PSG انریکه را ناامید کرد
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد
  • ترکیب ۵ پتروشیمی بزرگ برای خرید سهم باشگاه استقلال!