Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:28:59 GMT

«انتقام جویان» به یک قدمی «آواتار» رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۲۴۳

«انتقام جویان» به یک قدمی «آواتار» رسید

فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» تنها ۷ میلیون دلار تا رسیدن به رکورد «آواتار» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما فاصله دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، «انتقام جویان: آخر بازی» محصول استودیو مارول کمپانی دیزنی ۲.۸ میلیون دلار به فروش خود اضافه کرد تا فروش جهانی این فیلم ابرقهرمانی به ۲.۷۸ میلیارد دلار برسد و تنها ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلیون دلار تا شکست رکورد ۲.۷۸۸ میلیارد دلاری «آواتار» پس از بیش از یک دهه و تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان فاصله دارد.

«انتقام جویان: آخر بازی» تاکنون ۸۵۱ میلیون دلار از فروش جهانی خود را از گیشه سینمای آمریکا و ۱.۹ میلیارد دلار آن را نیز از گیشه بین‌الملل به دست آورده است که در این میان چین با ۶۲۹ میلیون دلار بهترین بازار خارجی این فیلم بوده و پس از آن بریتانیا (۱۱۴ میلیون دلار)، کره جنوبی (۱۰۵ میلیون دلار)، برزیل (۸۵ میلیون دلار) و مکزیک ۷۷ میلیون دلار قرار گرفته‌اند.

«انتقام جویان: آخر بازی» دنباله «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (۲۰۱۸) و همچنین «انتقام‌جویان» (۲۰۱۲) و «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (۲۰۱۵) است و بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است که برادران «روسو» آن را با فیلمنامه‌ای مشترک از «کریستوفر مارکوس» و «استیون مک‌فیلی» کارگردانی کرده‌اند.

«رابرت داونی جونیور»، «کریس ایوانز»، «مارک رافلو»، «کریس همسورث»، «اسکارلت جوهانسون»، «جرمی رنر»، «دان چیدل»، «پل راد»، «بری لارسون»، «ردلی کوپر» و «جاش برولین» از بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند.

در طول تمام ادوار سینما تاکنون تنها ۵ فیلم موفق به فروش بالغ بر دو میلیارد دلار شده‌اند که به ترتیب «آواتار» (۲.۷۸۸ میلیارد دلار)، «انتقام جویان: آخر بازی» (۲.۷۸ میلیون دلار)، «تایتانیک» (۲.۱۸۷ میلیون دلار)، «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (۲.۰۶۸ میلیارد دلار) و «انتقام جویان: جنگ ابدیت» (۲.۰۴۸ میلیارد دلار) هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم آواتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد

تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی مقابل منچسترسیتی به‌عنوان آخرین تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد، تیم فوتبال منچسترسیتی پذیرای رئال مادرید بود که این بازی پس از تساوی یک - یک در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم رئال مادرید خاتمه یافت.

بازی در حالی به میزبانی نماینده انگلیس برگزار شد که نبرد این تیم و حریف اسپانیایی‌اش در مادرید در هفته گذشته 3-3 تمام شد و بنابراین هر یک از این دو تیم تنها در صورت کسب پیروزی با هر نتیجه‌ای راهی مرحله بعدی می‌شدند. رئالی‌ها زودتر به گل رسیدند و در یک ضدحمله سرعتی در دقیقه 12 توسط ردریگو دروازه سیتی را گشودند. من‌سیتی برای جبران گل خورده فشار زیادی به حریف آورد و در نهایت توسط کاپیتان کوین دی‌بروینه در دقیقه 76 قفل دروازه حریف را شکست و گل تساوی را زد.

تصمیم عجیب آنچلوتی برای بازی برگشت مقابل منچسترسیتی

 

این گل باعث تکرار تساوی دو تیم شد و با توجه به عدم وجود قانون گل زده در خانه حریف، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد اما در 30 دقیقه اضافی توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

در ضیافت پنالتی‌ها اگرچه این رئال بود که ضربه‌ اولش توسط لوکا مودریچ باتجربه هدر رفت - در حالی که پیش از او خولیان آلوارس مهاجم سیتی ضربه‌اش را به گل تبدیل کرد - اما در ادامه دو بازیکن سیتی برناردو سیلوا و متئو کواچیچ ضربات‌شان را هدر دادند و بالعکس جود بلینگام و لوکاس واسکز ضربات دوم و سوم رئال مادرید را به گل تبدیل کردند. فیل فودن و ادرسون دو بازیکن بعدی سیتی بودند که ضربات‌شان را به گل تبدیل کردند اما در سمت مقابل نیز همین اتفاق برای ناچو و آنتونیو رودیگر دو مدافع رئال مادرید رخ داد و به این ترتیب نماینده اسپانیا فاتح ضیافت پنالتی‌ها شد و علاوه بر گرفتن انتقام شکست فصل گذشته از حریف انگلیسی، صعود کرد تا حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی باشد.

مصاف رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور رفت مرحله نیمه نهایی روز 11 اردیبهشت به میزبان بایرن مونیخ برگزار خواهد شد و دو تیم یک هفته بعد در مادرید بازی برگشت را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بررسی فروش یک میلیارد دلار سلاح به اسرائیل در دولت بایدن
  • فروش نفت ایران به بالاترین سطح ۶ سال گذشته رسیده است
  • فروش آزاد ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!
  • ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!