Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:37:36 GMT

توکلیان: موبایل کشتی‌گیران را شب‌ها جمع می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۲۸۹

توکلیان: موبایل کشتی‌گیران را شب‌ها جمع می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران با کسب ۷ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز با اقتدار به عنوان قهرمانی آسیا رسید. در همین راستا امیر توکلیان سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: تیم ما در شرایطی در این مسابقات حاضر شد که بیش از ۶ اردو را پشت سر گذاشتیم و از رده نونهالان نیز نفراتی در تیم خودمان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیر از یکی از نفرات، همه اعضای تیم نوجوانان برای اولین بار بود که در مسابقات آسیایی شرکت می کردند و پیش از این تجربه حضور بین المللی نداشتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه بچه های تیم به این حد از خودباوری رسیده بودند که در نهایت توانستیم ۷ طلا در رقابتهای قهرمانی آسیا در قزاقستان کسب کنیم که اگر یکی دیگر از بچه‌های ما دقت بیشتری در مبارزات خود داشت می توانستیم ۸ مدال طلا بگیریم.

توکلیان درباره توجه رسول خادم به کشتی نوجوانان هم گفت: خادم همواره به ورزش پایه در کشتی اعتقاد فراوانی داشت. نتایج کنونی نشانگر برنامه های چند سال پیش و تمرین و ممارست بچه هاست. سال گذشته توانستیم با کسب ۴ مدال طلا قهرمان جهان شویم. وقتی تلفنی با او صحبت کردم، خیلی خوشحال بود. البته آن موقع وزارت ورزش هم توجهی به این موضوع نداشت، اما خادم خودش مراسمی گرفت و خیرین را جمع کرد و با برگزاری یک جشن از این بچه ها تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

توکلیان در ادامه گفت: من کنار این بچه ها زندگی می کنم. شب به شب موبایل‌ها ساعت ۹ جمع و روز بعد پس از تمرین پس داده می شود. در این رده سنی به الگوبرداری اخلاقی و مسائل مذهبی خیلی توجه می شود و روحیه تیمی و همکاری خیلی اهمیت دارد. ما در اردوها جشن تولد برای بچه ها برگزار می کنیم و با هم به سینما می رویم و مثل خانواده در کنار هم هستیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان یادآور شد: بزرگترین افتخار زندگی من این است که با آینده سازان کشورم زندگی می کنم. وقتی با این رده سنی کار می کنید پیشرفت آنها ذره ذره حس می شود که خیلی لذت دارد. آنها شاد و بی‌ریا هستند و تلاش زیادی برای پیشرفت می کنند. من با خانواده همگی آنها در ارتباط هستم و با تمام خصوصیات اخلاقی و مسائل پزشکی آنها هم آشنایی دارم.

وی در پایان تاکید کرد: مطمئن باشید برخی از همین نوجوانان در المپیک ۲۰۲۴ حضور خواهند داشت.

کد خبر 4666842 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد امیر توکلیان نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اسماعیلی موفق به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی شد، مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان را در کارنامه خود دارد و با توجه به پیش رو بودن میدان المپیک و کسب مدال طلای او در آسیا حالا یک رقیب جدی برای محمدرضا گرایی محسوب می‌شود.

با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در وزن ۶۷ کیلوگرم گفت: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالا بود، همه کشتی‌گیران با تمام توان حاضر شده بودند و خدا را شکر من توانستم با پیروزی در چهار مسابقه به مرحله فینال برسم. در مرحله فینال هم با حریف قزاقستانی کشتی گرفتم، از قبل برای کشتی گرفتن با او برنامه‌ریزی کرده بودم و خدا را شکر توانستم با شکست حریفم به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا برسم. این مسابقات از اهمیت زیادی برای من داشت و خدا را شکر توانستم دست پر به ایران برگردم.

وی در مورد رقابت‌اش با محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم گفت: گرایی از کشتی‌گیران خوب این وزن است، او مدال طلای المپیک را کسب کرده و یکی از کشتی‌گیران قدرتمند این وزن به حساب می‌آید. قطعاً رقابت با او سخت است اما من همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم نتایج خوبی کسب کنم.

اسماعیلی در مورد اعزام به مسابقات رنکینگ دار مجارستان و رقابت او با گرایی برای حضور در المپیک عنوان کرد: این مسابقات خردادماه برگزار می‌شود، طبیعی است که هر دوی ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. امیدوارم هر کشتی‌گیری که زحمت بیشتری بکشد بتواند دوبنده تیم ملی را برای حضور در المپیک به تن کند.

کد خبر 6086694 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • دیوید تیلور عددی نبود!