Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه درگیری در شهر الوان یک کشته و ۱۳نفرزخمی برجای گذاشت، گفت: با اقدامات پلیس هم اکنون امنیت برقرار است. تاریخ انتشار: 11:09 - 24 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۲۹۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "حمید رضا بهاروند" با اعلام این خبر، اظهارداشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در شهر الوان، بلافاصله ماموان پلیس با چند اکیپ عملیاتی به محل درگیری اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: در جریان این نزاع دسته جمعی، فرد ۴۵ ساله‌ای با سلاح شکاری جان خود را از دست داد و ۱۳ نفر دیگر زخمی که برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند که حال عمومی آن‌ها نیز مساعد است.

سرهنگ بهاروند خاطرنشان کرد: با حضور پلیس در محل درگیری و انجام اقدامات کنترلی و پیشگیرانه، نظم و امنیت در منطقه حاکم است.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه دستگیری عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارند، از طرفین دعوی خواست: هرگونه مطالبه گری خودرا از مجاری قانونی و دستگاه قضائی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نزاع طایفه پلیس امینت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، این نهاد حقوق بشری در این گزارش، افزود: نظامیان اسرائیلی، فلسطینی‌هایی را که به صورت میدانی اعدام کرده‌اند را در این گورها دفن کرده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی پیشتر اعلام کردند که با خروج شماری دیگر از اجساد شهدای فلسطینی از گورهای دسته جمعی در محوطه بیمارستان «ناصر» خان یونس، شمار اجساد خارج شده به ۳۱۰ جسد رسیده است.

این رسانه‌ها به نقل از مسئولان فلسطینی اعلام کردند که پیش بینی می‌شود صدها جنازه دیگر از افراد مفقود، در این گورها باشد.

پیش تر جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرده بود که در پی عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد پیکرهای یافت شده در گور دسته‌جمعی که شنبه گذشته در مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان‌ یونس در جنوب نوار غزه کشف شد، به ۲۸۳ نفر افزایش یافت.

«استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی گزارش‌های مربوط به کشف یک گور دسته‌جمعی در نوار غزه را بسیار نگران‌کننده توصیف کرد.

وی خواهان برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد و افزود: برقراری آتش بس، به کسانی که در زمینه کارهای بشردوستانه فعالیت می کنند این امکان را می‌دهد تا دسترسی بیشتری به نوار غزه داشته باشند و از بیمارستان‌ها محافظت کنند.

دوجاریک خواهان تحقیقات موثق، کامل و مستقل درباره گور دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی «ناصر» در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه شده بود.

دیگر خبرها

  • عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی شد
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • فیلم/وداع مادر با فرزندی که در گور دسته جمعی پیدا شد
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت