Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون پرستاری وزیر بهداشت در پیامی برگزاری موفق پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وبدا، متن پیام دکتر مریم حضرتی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند بزرگ و منان را شاکرم که در آستانه میلاد امام رئوف و امام مهربانی‌ها حضرت علی ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام شاهد ورق زرین دیگری در تاریخ پر افتخار پرستاری ایران اسلامی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان نظام پرستاری به عنوان نماد پرستاری ایران اسلامی و بزرگترین نماد حرفه‌ای عرصه سلامت، حاصل تلاش‌ها و دسترنج بزرگان پرستاری و مایه امید پرستاران بوده و بر همه پرستاران فرض است تا از آن صیانت کنیم.
اینجانب ضمن تشکر از همه گروه ها و نهادهای  پرستاری که با درک صحیح از اهمیت موضوع به پای صندوق‌های رای رفتند، به برگزارکنندگان، پرستاران و هیات مدیره‌های نظام پرستاری سراسر کشور و اعضای هیات علمی و دانشجویان عزیز گروه های پرستاری تبریک عرض نموده و امیدوارم با پشتوانه رای پرستاران بتوانند با سرلوحه  قراردادن اعتدال و عقلانیت و البته پشتکار در کنار نهادهای دیگر پرستاری در استان‌ها و شهرها در راستای ارتقای کیفیت مراقبت‌ از سلامت مردم و دفاع از حقوق مادی و معنوی آنان و رسیدگی به امور حرفه‌ای، فرهنگی و معیشتی پرستاران گام موثری بردارند.
 برخود لازم می‌دانم از کلیه نامزدهایی که در عرصه انتخابات حضور پیدا کردند و همچنین هیات‌های اجرایی و نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاهی و روسای محترم دانشگاه‌ها که با دقت فراوان و رعایت کامل قوانین انتخابات آزاد و قانونی را انجام دادند، تشکر و قدردانی نمایم.
انتظار می رود جامعه فهیم و فرهیخته ی پرستاری با اتحاد و همبستگی و همگام و هم افزا در کنار منتخبین خود در راه اعتلای مراقبت های پرستاری و  رسیدن به اهداف عالیه ی حرفه ی خود تلاش نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قدردانی معاون پرستاری وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: داورزنی مثل بچه اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال در خصوص شکل اجرا و برگزاری این انتخابات، اظهار کرد: ۴۰ سال است در این ورزش حضور دارم و امروز قطعا جلوه‌هایی از پهلوانی و احترام به قوانین را شاهد بودیم. مجمع امروز منظم و مرتب بود و از همه اعضای حاضر در آن تشکر می‌کنم. از وحید مرادی هم تشکر می‌کنم که کاملاً با وزارت ورزش در برگزاری مجمع هماهنگ بود.

وی با اشاره به زحمات محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال، عنوان کرد: او والیبال را مانند بچه‌اش دوست داشت و در کنار این رشته خواهد ماند. نباید خدمات ارزشمند مرحوم یزدانی‌خرم را نیز فراموش کنیم که با زحمت فراوان والیبال مدرن را پایه‌گذاری کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش درمورد روند آینده فدراسیون، گفت: فدراسیون والیبال برای وزارت ورزش و تمام جامعه، بسیار مهم است. در سال‌های گذشته، موفقیت‌های خوبی داشتیم و تیم‌های بزرگی را نیز شکست دادیم و حالا هم مردم انتظار دارند رئیس جدید فدراسیون، روند گذشته را با سیر صعودی پیش بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • حق پرستاری معلولان شدید چه زمانی واریز می‌شود؟
  • انتقاد پرستاران از پخش سکانسی در سریال هفت سر اژدها
  • (تصویر) پیام کنایه‌آمیز یار غار پوتین بعد از پیروزی او در انتخابات
  • بیانیه سازمان نظام پرستاری درباره خواسته‌های جامعه‌پرستاری
  • برگزاری پنجمین دوره جشنواره مالک اشتر در سردشت 
  • اعلام موضع سازمان نظام پرستاری در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ پیرامون خواسته های جامعه خدوم پرستاری
  • اسبقیان: داورزنی مثل بچه‌اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است
  • اسبقیان: داورزنی مثل بچه اش والیبال را دوست داشت/ این رشته برای مردم مهم است
  • موج انتقادات به یک سریال رمضانی؛ پاسخ صداوسیما به نظام پرستاری