Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@10:15:27 GMT

اطلاعیه برای تمدید اعتبار سلاح‌های مجاز

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۳۹۰

اطلاعیه برای تمدید اعتبار سلاح‌های مجاز

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،  مدیریت اسلحه و مهمات استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد این افراد سه ماه پیش از اتمام تاریخ اعتبار پروانه حمل سلاح به این مدیریت واقع در بلوار امام خمینی (ره) جنب صدا وسیمای مرکز خلیج فارس مراجعه کنند.
در این اطلاعیه آمده است: کسانی که به هر طریقی سلاح خود را به این مدیریت تحویل داده اند با در دست داشتن رسید آن برای تعیین تکلیف مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ورثه اشخاصی که فوت کرده اند و سلاح آن‌ها به مدیریت اسلحه و مهمات تحویل داده شده نیز می‌توانند نسبت به انجام مراحل وراثتی سلاح و دریافت آن اقدام نمایند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون شمشیربازی، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که از حضور در جام جهانی مجارستان سهمیه تیمی خود برای المپیک پاریس را قطعی کرد، شامگاه دوشنبه به کشور بازگشت.   سیروس احمدی مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) از اعضای المپیکی تیم ملی شمشیربازی استقبال کرد.   شمشیربازی نخستین سهمیه المپیک در سال ١٤٠٣ و اولین سهمیه تیمی برای این بازی‌ها را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۶۱ هزار نفر در ایام نوروز به اورژانس زنجان
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • ترکیه به اسرائیل سلاح و مهمات صادر می‌کند؟
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • راه‌اندازی سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر
  • سه اسکله مجاز قایقرانی در ساحل بندر بوشهر راه اندازی شد
  • شهروندان و مسافران از اسکله‌های مجاز در بوشهر استفاده کنند
  • تمدید مهلت ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • سلاح‌های گرم، عامل اصلی مرگ کودکان آمریکایی است