Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۱۸۵ هزار داوطلب خبر داد و گفت: این مهلت ساعت ۲۴ فردا سه شنبه ۲۵ تیر ماه پایان می پذیرد.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ به همراه اولین مرحله المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۶ گروه آموزشی و ۱۳۱ کد رشته، ۷۷ شهر و ۱۶۲ حوزه امتحانی، برای تمامی دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد ۹۸ برگزار شد و بر اساس نتایج اولیه این آزمون، از حدود ۵۵۳ هزار داوطلب حاضر در جلسه آزمون ۴۵۶ هزار و ۸۶۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد ۲۴ هزار و ۹۷ نفر مجاز به انتخاب در دو رشته بودند که این دسته از داوطلبان پذیرفته شده از روز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه می‌توانستند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی گفت: داوطلبانی که بر اساس اعلام نتیجه و مفاد کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شدند، لازم است بر اساس مفاد اطلاعیه‌ای که در این خصوص همزمان با اعلام نتیجه بر روی سایت اطلاع رسانی این سازمان قرار داده شده، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد و داوطلبان تا فردا سه شنبه ۲۵ تیر فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: اصلاحات جدید دفترچه انتخاب رشته آزمون فوق نیز روز گذشته روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و داوطلبانی که نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند نیز می‌توانند با توجه به مهلت تمدید شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

دکتر توکلی گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه ۲۴ تیرماه تعداد ۱۸۵ هزار و ۲۷۲ نفر فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده‌اند و داوطلبان تا ساعت ۲۴ فردا ۲۵ تیر ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 98 آزمون کارشناسی ارشد 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری

اطلاعیه اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنما به اطلاع می‌رساند، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای فوق و مندرجات این اطلاعیه، تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ پنجم اردیبهشت ماه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

مشاهده اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری( ph.D ) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ از طریق این لینک میسر است.

کد خبر 746860

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری اصلاح شد
  • اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری سال ۱۴۰۳
  • اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ منتشر شد
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد