Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ترک‌تبار تراکتور از نامشخص بودن زمان شروع لیگ گلایه دارد.

طرفداری- نامشخص بودن زمان شروع لیگ در فصل جدید یکی از معضلاتی است که باشگاه ها با آن دست به گریبان هستند.

به گزارش فارس، البته سازمان لیگ و فدراسیون به دلیل امنیت در ورزشگاه ها و نظم دهی به بازی های لیگ برتر نسبت به زیرساخت های ورزشگاه ها سخت گیری می کند که بابت این سخت گیری و دلایل آن خرده ای نمی توان گرفت اما از سوی دیگر سرمربیان تیم ها بابت برنامه های تمرینی و بدنسازی دچار مشکل شده اند و به دلیل نامشخص بودن زمان آغاز لیگ گلایه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این مربیان مصطفی دنیزلی است. او که این روزها همراه تراکتور در ترکیه است از اینکه زمان لیگ مشخص نیست گلایه کرده و نسبت به برنامه ریزی تیمش در بحث بدنسازی به باشگاه نکاتی را اعلام کرده است.

خبر دیگر از تراکتور حضور و مهاجم آفریقایی است. ظاهرا از بین فیلم بازیکنان متعددی که سرمربی این تیم تماشا کرده دو بازیکن آفریقایی نظر او را جلب کرده اند و قرار است تا پایان هفته جاری این دو بازیکن به اردوی تبریزی ها اضافه شوند. در صورتی که در تمرینات کیفیت فنی آنها مورد تایید دنیزلی قرار گیرد مقدمات قرارداد با آنها فراهم می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی

به گزارش گروه و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی برخی پایه‌ها به تعویق افتاده است؛ به‌طوریکه در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که «تاریخ ثبت سفارش متعاقباً اعلام خواهد شد. 

در حالیکه پیش از این زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم، سه شنبه ۲۸ فروردین اعلام شده بود اما در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که تاریخ ثبت سفارش پایه‌های مذکور متعاقباً اعلام خواهد شد.

باید متذکر شد بر اساس جدول تقویم زمانی اعلام شده، زمان ثبت‌نام پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، هفتم و دهم همچنان بدون تغییر و از دهم تیرماه آغازخواهد شد.

 

 

ثبت سفارش و توزیع کتاب های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمامی دوره های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش یا سامانه و برابر جدول تقویم زمانی زیر انجام می‌شود.

لازم است مدارس ضمن اطلاع رسانی به دانش‌آموزان به شرح جدول تقویم زمانی یاد شده نسبت به ثبت سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بر فرض قبولی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری اقدام کنند. در صورت عدم موفقیت دانش آموز در پایه فعلی در زمان اصلاح سفارش امکان تغییر پایه وجود خواهد داشت.

شیوه ثبت نام و ثبت سفارش خرید کتاب درسی

دانش‌آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، رمز عبور ورود به سامانه است.

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان تمامی دوره های تحصیلی، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می شود.

مدارس موظفند هرچه سریعتر با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز به کافی نت‌ها پرهیز کنید.

تبصره: دانش‌آموزان و اولیای آنان در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه کتاب نسبت به ثبت سفارش فردی اقدام کنند.

تحویل کتاب درسی از اداره آموزش و پرورش منطقه به مدرسه، براساس سفارش های (فردی یا گروهی) پرداخت شده در سامانه خواهد بود.

از منوی «آمار فروش مدرسه» حتماً تعداد دانش‌آموزان باقی مانده و بدون سفارش کتاب درسی را ملاحظه و نسبت به ثبت سفارش آنان اقدام کنید.

دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) است؛ لذا، دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

به دلیل الکترونیک بودن فرآیند فروش و توزیع کتاب‌های درسی، کنترل ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان از طریق سامانه امکان‌پذیر است؛ لذا درخواست ارائه نسخه چاپی (پرینت) برگ سفارش کتاب درسی از دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز ممنوع است.

ورود مدارس به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، از طریق سامانه سیدا انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • تغییر زمان شروع ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت