Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت شعب استان فارس بانک ایران زمین در راستای اصل ارزش آفرینی و ارائه خدمات بهتر به مشتریان وفادار در جلسه ای با مشتریان وفادار این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش صدای ایران با هدف مشتری مداری و در راستای تجلیل و ارائه خدمات بهتر به مشتریان وفادار حسن شاهی مدیرشعب استان فارس به اتفاق هیات همراه با حضور در محل کار مشتریان وفادار این مدیریت دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیراستان در این جلسات به تبادل نظر در خصوص خدمات قابل ارائه در بانک ایران زمین پرداخته و بیان کرد: این مدیریت ضمن دعوت از این مشتریان جهت استفاده بیشتر از خدمات متنوع بانک، از هرگونه انتقاد و پیشنهاد از سوی آنها، جهت بهبود خدمات ارائه شده استقبال می کند.
حسن شاهی در این مراسم ضمن گفتگو با مشتریان و اطلاع از نظرات آنها هدیه‌ای را به رسم یاد بود از طرف بانک به آنها اهدا کرد.



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک ایران زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان

مریم اسماعیل پور گفت: در سال گذشته، ۳۱ هزار و ۸۳۴ مورد خدمات درمانی دندانپزشکی شامل ترمیم، فلوراید تراپی، فیشور، پالپوتومی، کشیدن و جرم گیری با اولویت کودکان زیر ۱۴ سال، مادران باردار و مادران شیرده شهرستان ارائه شد.

او با اشاره به آموزش بهداشت دهان و دندان به ۳۰ هزار نفر از دانش آموزان مدارس با استفاده از ماکت دندان و پوستر‌های آموزشی بیان کرد: ۳۱ هزار مورد معاینه دهان و دندان کودکان زیر ۱۴ سال، فلورایدتراپی ۲۴ هزار و ۸۴۸ کودک زیر ۱۴ سال و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیماران خاص، کودکان خانه محبت، مددجویان بهزیستی و ندامتگاه شهرستان از دیگر خدمات در سال ۱۴۰۲ است.

مسئول واحد بهداشت دهان و دندان معاونت بهداشت دانشگاه ضمن قدردانی از همکاری‌ها و تلاش‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و گروه‌های جهادی شهید خضری و شهید سلیمانی در انجام اردو‌های جهادی سلامت افزود: در یال گذشته، کلینیک سیار دندانپزشکی به ۴۱ منطقه و روستای کم برخوردار و محروم شهرستان اعزام و خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • ارائه ۱۱۷ هزار خدمات دندانپزشکی و آموزش دهان و دندان
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • هنوز بعد از سال ها درپی متولی در دریا هستیم
  • ۲۵۵ بیمار هموفیلی در استان کرمانشاه وجود دارد
  • جامعه کلیمیان ایران همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده اند
  • ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت