Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی هلندی سابق تیم فوتبال اینتر می‌گوید اگر مدیران این باشگاه به او فرصت بیشتری می‌دادند می‌توانست کارنامه موفقی در این تیم داشته باشد. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک دی‌بوئر تابستان سال 2016 در حالی که کمتر از یک ماه به آغاز فصل باقی مانده بود جانشین روبرتو مانچینی سرمربی مستعفی اینتر شد اما دوران حضور او روی نیمکت نراتزوری تنها 85 روز دوام آورد و او به دلیل قبول 7 شکست در 14 بازی، خیلی زود برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این مرد هلندی معتقد است که مدیران باشگاه خیلی زود اعتمادشان را نسبت به او از دست دادند.

دی‌بوئر که اکنون هدایت تیم آتلانتا یونایتد آمریکا را برعهده دارد، در گفت‌و‌گو با نشریه تلگراف هلند گفت: من برای باشگاهی بسیار جوان کار می‌کنم. اینجا از رؤسا و مدیران سابق که تأثیر زیادی روی امور تیم می‌گذارند، خبری نیست. یادم هست در اینتر، یک بار مدیربرنامه یکی از بازیکنان سراغم آمد و به من گفت "اگر می‌دانستم که تو چه کسی هستی، اجازه نمی‌دادم بازیکنم برایت بازی کند و هرگز تو را برای مربیگری در اینتر تأیید نمی‌کردم". این را می‌گویم تا بدانید که چنین افرادی تا چه اندازه در امور باشگاه تأثیرگذاری و نفوذ داشتند. من وقتی فهمیدم که برای آن مدیر برنامه هیچ مجازات و تنبیهی در نظر گرفته نشد، شوکه شده بودم.

فوتبال جهان| مورینیو: اینتر این فصل باید فاتح اسکودتو شود/ احتمال مربیگری در آلمان را رد نمی‌کنم

دی‌بوئر افزود: کار کردن در آتلانتای یونایتد از این حیث که دیگر از چنین نفوذ‌ها و دخالت‌هایی در آن وجود ندارد، بسیار بی‌دردسرتر است. من مطمئنم که اگر در اینتر در مورد من کمی بیشتری صبوری به خرج داده می‌شد، کارهای خوبی انجام می‌دادم. در وجود من هنوز هم از بابت اینکه نتوانستم در اینتر توانایی‌های واقعی‌ام را به اثبات برسانم، یک احساس نارضایتی و تأسف وجود دارد. می‌خواهم یک بار دیگر نشان دهم که می‌توانم در یک تیم طراز اول اروپایی هم موفق باشد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

دیگر خبرها

  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ورود اینتر اینزاگی به لیست تاجران قهرمانی در اروپا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • تاپ شات؛ شادی اینتری‌ها پس از قطعی شدن بیستمین قهرمانی سری آ