Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@12:08:13 GMT

برپایی نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در سبزوار

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۸۰۴

برپایی نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام در سبزوار

دبیر انجمن عکاسان سبزوار از برپایی نمایشگاه بین المللی عکس خیام در سبزوار خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود حیطه در گفت و گو با  بصیر سبزوار با اعلام خبر برپایی نمایشگاه بین المللی خیام در سبزوار اظهارداشت: این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه عکس است که تا کنون در سبزوار برگزار شده و آثار ویژه ای در آن به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 130 اثر ثبت شده در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته خواهد شد تصریح کرد: ارسال بیش از 6 هزار عکس از عکاسان به دبیرخانه نمایشگاه باعث شده است تا انتخاب آثار برای نمایش، پروسه بسیار زمان بر و دقیق را بطلبد که این امر خود بر کیفیت آثار به نمایش درآمده افزوده است.

 

حیطه در ادامه با بیان اینکه 130 عکس ثبت شده توسط عکاسان آماده نمایش در نمایشگاه شده است افزود: این آثار به نمایشگا های بین المللی دیگر نیز راه پیدا کرده و برخی از این آثار مدال های طلا از کشور های دیگر نیز کسب کرده اند.

 

دبیر انجمن عکاسان سبزوار همچنین از دیگر ویژگی های این نمایشگاه را بخش خلاقیت عنوان کرد و ادامه داد: در این بخش برخی از تصاویر که توسط نرم افزار تولید شده است به نمایش در خواهد آمد که این تصاویر زاییده ذهن عکاس بوده و وجود خارجی نداشته اند.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از دوشنبه 24تیرماه به مدت یک هفته در تالار شهر سبزوار برگزار خواهد شد بیان کرد: بازید عموم از این نمایشگاه آزاد خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شیهید عطریان نزاجا گفت: در این نمایشگاه گوشه‌ای از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسبلامی ایران در معرض دید قرار گرفته است.
سرهنگ قربانی افزود: در این نمایشگاه انواع سلاح‌های سبک و سنگین، دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک به نمایش گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۶ اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر در محل برپایی اجلاسیه شهدای ارتش استان واقع در سالن آموزش و پرورش دایر است.
اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت با حضور فرمانده کل ارتش در گچساران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی