Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده پرو پجیچ از سوی باشگاه استقلال مختومه شد.

طرفداری-پس از کش و قوس های فراوان یکی از پرونده های استقلال در فیفا بسته شد.

به گزارش طرفداری، در حالی که یکی از نگرانی های هواداران است پرداخت نشدن طلب پرو پجیچ و خطر کسر امتیاز از این تیم بود، از باشگاه استقلال خبر می رسد که با تلاش مسئولان باشگاه و مساعدت وزارت ورزش و وزارت امور خارجه، پرونده پرو پجیچ مختومه شد و خطری بابت کسر امتیاز استقلال را تهدید نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف تیم ملی کشتی آزاد که هنوز نتوانسته در 57 کیلوگرم سهمیه المپیک را به دست بیاورد، کشتی فرنگی ایران که در مسابقات جهانی 2023 هم یک سهمیه بیشتر از آزادکاران کسب کرده بود، در بیشکک پرونده کسب سهمیه را بست.

امروز در اوزان 77 و 87 کیلوگرم دو نماینده ایران یعنی امین کاویانی نژاد و علیرضا مهمدی روی تشک رفتند و بدون هیچ شک و شبهه‌ای با صعود به فینال سهمیه‌های این دو وزن را برای ایران کسب کردند.

بدین ترتیب تیم حسن رنگرز هر شش سهمیه المپیک پاریس را کسب کرده و دغدغه‌ای از این بابت در فاصله سه ماه مانده تا المپیک نخواهد داشت. 

در 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد، در 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی، در 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد، در 87 کیلوگرم علیرضا مهمدی، در 97 کیلوگرم هادی ساروی و در 130 کیلوگرم امین میرزازاده موفق به کسب سهمیه برای ایران شده‌اند، اما باید دید حسن رنگرز طبق چرخه‌ای که تعریف کرده بود، همچنان نیازی به آزمون و خطا در اوزان المپیکی دارد یا همان نفراتی که موفق به کسب سهمیه شدند را به المپیک 2024 اعزام می‌کند.

به هر حال با توجه به قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا و کسب سهمیه‌های کامل، به نظر می‌رسد فرنگی کاران ایرانی هم کمتر از آزادکاران امید به درخشش و کسب مدال در المپیک پاریس نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳
  • پرونده سهمیه بسته شد: تیم رنگرز آماده فتح پاریس!
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز
  • درایت حسینی آلومینیوم را نجات داد/ به‌دنبال برد فنی مقال ذوب‌آهن هستیم
  • پرونده زباله‌گردها در تهران بسته می‌شود