Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@11:20:31 GMT

محفل انس با قرآن در مشهد به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۸۴۱

محفل انس با قرآن در مشهد به روایت تصویر

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به همت جلسه قرآن متوسلین به علی ابن موسی الرضا(ع)، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در شب میلاد آن حضرت با حضور اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری در بیت محب‌القرآن صفری در مشهد برگزار شد.
در این محفل نورانی محسن امامی کشفی، مدرس تخصصی صوت و لحن قرآن طی سخنانی به ارائه سیره زندگانی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) پرداخت و در خصوص حفط احترام افراد قرآنی در فضاهای مجازی، گفت: جدال لفظی قرآنیان در فضاهای مجازی در خصوص مباحث فنی تلاوت قرآن قابل دفاع نیست و بهتر است قرآنیان محترم خویشتن‌داری کنند و چنانچه نقد و تحلیلی بر تلاوتی دارند، آن‌را در حریم خصوصی مطرح کنند نه در یک گروه چندهزار نفره قرآنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن بزم‌آرا، علی آویشی، علی ثنایی و قاری نوجوان امیرحسین لنگری از جمله تلاوت‌کنندگان آیات قرآن در این مراسم نورانی بودند؛ همچنین کیوان‌لو، حافظ کل قرآن به ارائه محفوظات خود پرداخت و در پایان جواد سلیمانی، قاری بین‌المللی و مؤذن آستان مقدس رضوی به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه احزاب و سوره مبارکه کوثر پرداخت.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: محفل انس با قرآن مشهد میلاد امام رضا ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ‌گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداریم

رئیس یک مقام مسئول در وزارت نیرو ‌گفت: با مشارکت و کمک خود به مردم هیچ گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداشته و مدیریت مصرف انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محفل انس با قرآن عصر امروز با حضور مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان کردستان و با اجرای برنامه توسط قاریان و حافظان قرآنی استانی و کشوری در مسجد ویس‌القرنی سنندج برگزار شد.

مهدی قبادی رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلسات تلاوت قرآن کریم در سطح کشور تا کنون 50 محفل قرآنی برگزار شده است و امروز به میزبانی شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان کردستان پنجاهمین محفل به شکرانه و برکت عمیلات وعده صادق برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ‌پاسخ بسیار خوب و محکم ‌سپاه پاسداران ‌به تجاوز رژیم سفاک و پلید صهیونیستی‌ گفت: ما که نمی‌توانیم در میدان نبرد حضور داشته و با ملت مظلوم فلسطین همدردی کنیم، اما همواره به ساعت مقدس قرآن پناه برده و از قرآن برای یاری رساندن به این مردم مظلوم استعانت بجویم.

وی بیان کرد: این محفل اونس با قرآن در مسجد ویس القرنی در سنندج توسط همکاران صنعت آب و برق کردستان برگزار شد، وزارت نیرو در عرصه خدمات‌رسانی مفتخر و سرافراز است، با مشارکت و کمک خود به مردم هیچ گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداشته و مدیریت مصرف انجام شد.

قبادی عنوان کرد: وزارت نیرو به جز افتخارات خود در عرصه خدمات‌دهی آب و برق، در عرصه‌های اجتماعی و معنوی نیز با موضوع فلسطین و غزه نقش‌آفرینی کرده و با برپایی انس با قرآن خدمتی به ساحت مقدس قرآن برای یاری مردم ستمیده داشته باشیم. 

انتهای پیام/484/.

دیگر خبرها

  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • محفل انس با قرآن در آبادان
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • تربیت مدیران حکمرانی قرآنی طبق اندیشه‌های امام موسی صدر
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»
  • هیچ‌گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداریم