Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس بابایی روز دوشنبه در جلسه کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سمنان در سالن جلسات این شورا بیان کرد: یکی از آسیب‌های جدی اجتماعی در شهرها از جمله شهر سمنان، نبود دیدار چهره به چهره شهروندان با یکدیگر است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سمنان ادامه داد: به منظور ایجاد ارتباط میان شهروندان و افزایش دیدارهای چهره به چهره با هدف افزایش همدلی و اتحاد، ایجاد مسیرهای پیاده‌روی دلپذیر و مکانی برای نشستن شهروندان در شهر سمنان مساله‌ای ضروری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری برنامه «شب‌های سمنان»

بابایی گفت: برگزاری رویدادهای فرهنگی با عنوان «شب‌های سمنان» برنامه ریزی شود تا در محور پیاده رو خیابان امام خمینی (ره) برای شهروندان به اجرا درآید.

وی تاکیدکرد: این رویداد با همکاری سازمان‌های مردم نهاد برگزار شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر سمنان گفت: اقدام‌های بعدی در این زمینه پس از تصمیم گیری نهایی در صحن رسمی شورا صورت پذیرد.

تشکیل باشگاه شهرداری سمنان

بابایی با اشاره به اینکه تشکیل باشگاه شهرداری سمنان روند مثبتی را به همراه خواهد داشت، گفت: تشکیل باشگاه شهرداری این فرصت را در اختیار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خواهد گذاشت که به موضوعات اساسی و مهم‌تری در زمینه‌های مختلف بپردازد و بحث تیم داری را که مستلزم وقت زیادی است، با سازوکارهای مناسب هدایت کند.

وی ادامه داد: تصویب اساسنامه باشگاه براساس آیین نامه و قوانین شهرداری تدوین شده تا مغایرتی با مقررات جاری شهرداری نداشته باشد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان اضافه کرد: پس از تصویب و تشکیل مجمع، برنامه‌هایی در زمینه ورزش همگانی با رویکرد گذرگاه‎های فرهنگی و ورزشی به شهروندان ارائه خواهد شد.

۷۳۴۲/‏۷۴۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری سمنان شورای شهر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند

روح‌الله خوشبخت اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

او تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر