Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به تقویت توده هوای گرم تابستانه تا پایان هفته افزایش دمای فراتر از نرمال در کل استان به ویژه در مناطق شرق، شمال و بخش های مرکزی (بین دو تا سه درجه سانتیگراد) پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس لذا پیشنهاد می‌شود تا تمهیدات لازم در خصوص کنترل مصرف آب، مدیریت تولید و توزیع و مصرف برق مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار بر روی استان طی سه روز آینده است، ابراز داشت: بر این اساس آسمان در اکثر مناطق استان به‌صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق شرقی و مرکزی غبارمحلی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: برای روز دوشنبه بادو گردوخاک در مناطق شرقی و بارش پراکنده و موقتی و رعد وبرق در مناطق غربی و جنوبی دور از انتظار نیست.

کمینه دمای هوا در اکثر مناطق استان دو تا سه درجه کاهش خواهد داشت

علی عسگریان با تاکید بر اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان دو تا سه درجه کاهش خواهد داشت، بیان داشت: روز یکشنبه هوای اصفهان قسمتی ابری و غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید است

وی ادامه داد: روز دوشنبه هوای اصفهان قسمتی ابری و غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید است و سه شنبه قسمتی ابری و غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید ژیش بینی می شود.

وقوع پدیده گردوخاک و کاهش دید در برخی مناطق استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در بعدازظهر وزش باد در نواحی شمال و شرق استان اصفهان می تواند سبب وقوع پدیده گردوخاک و کاهش دید شود، تاکید کرد: روز سه شنبه کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس خواهد بود.

کد خبر 4666957

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی اصفهان اداره کل هواشناسی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مهدی کریمی افزود: میزان بارندگی ها نیز در ۲۴ ساعت گذشته بین یک تا چهار میلی متر نوسان داشت که بیشترین مقدار در ارومیه با چهار میلی متر بود و این روند تا روز سه شنبه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش های رگباری امروز دوشنبه و روز سه شنبه نیز ادامه دارد، اظهار کرد: طبق پیش بینی ها در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد ولی در شبانه روز گذشته گزارشی رسمی از ایستگاه ها در این زمینه نداشتیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: وزش باد نیز طبق پیش بینی ها همچنان تداوم دارد و بیشترین سرعت وزش باد با ۵۰ کیلومتر برساعت در اشنویه و نقده گزارش شده است.

 

دیگر خبرها

  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • پیش‌بینی وزش باد شدید و بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • آخرین جزئیات پیش‌بینی بارش‌ها و دمای هوا تا مهر ۱۴۰۳ / لانینا جایگزین ال‌نینو می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش‌های رگباری در ارتفاعات کرمان