Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@08:57:47 GMT

مجمع آپ ۸۰ تومان سود تقسیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۸۸۳

مجمع آپ ۸۰ تومان سود تقسیم کرد

حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین در مجمع عادی سالانه آپ به بررسی و تشریح عملکرد آپ در سال مالی ۹۷ و مهم‌ترین برنامه‌های آسان پرداخت پرشین برای سال جاری پرداخت.

همچنین در مجمع عادی سالانه شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) حسابرس و بازرس قانونی و حسابرس مستقل در خصوص صورت‌های مالی منتهی به تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال ۹۷ گزارش خود را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه ‌براین، تصمیم‌گیری در مورد تقسیم سود ۸۰۰ ریالی برای هر سهم در دستور کار مجمع عادی سالانه شرکت آسان پرداخت پرشین قرار گرفت و به تصویب مجمع رسید.

2121

کد خبر 1279860

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا خودرو باشگاه استقلال دونالد ترامپ مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت:مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت)پس از انجام الزامات قانونی و مقرراتی توسط شرکتهای تعاونی شهرستانی و شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان، نشست بررسی مراحل برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت)با حضور معاون اقتصادی استاندار، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی، دستیار ویژه رییس سازمان بورس در سهام عدالت، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مدیران دستگاههای اجرایی، نمایندگان دستگاه های نظارتی استان و مدیران تعاونی های شهرستانی استان هرمزگان برگزار شد.

دکتر دسینه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با بیان اینکه این نشست با هدف بررسی تبیین و تشریح روند و مراحل اجرایی برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری استان برگزار شد افزود: با توجه به اهمیت این موضوع از تمامی نهادهای مرتبط با سهام عدالت در استان دعوت شده بود تا در این جلسه حضور داشته باشند.
وی با بیان این که یکی از چالشهای اصلی برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری استان؛ ارائه صورتهای مالی تایید شده توسط بازرس از سوی تعاونی های شهرستانی و صورتهای مالی حسابرسی شده توسط شرکت سرمایه گذاری استان است افزود:طی این نشست شرکتهای تعاونی شهرستانی و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان موظف شدند تا قبل از برگزاری مجمع صورتهای مالی خود را به سازمان بورس کشور ارائه دهند.

وی ادامه داد:در حال حاضر سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت، شرکتهای تعاونی شهرستانی سهام عدالت و خریداران سهام شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت در بازار سرمایه(نماد وسهرمز) از جمله سهامداران شرکت سرمایه گذاری استان هستند.


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان در پایان از برگزاری مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) در آینده نزدیک پس از انجام تعهدات تعاونی های سهرستانی و هیات مدیره شرکت با نظارت کمیته عالی نظارت بر سهام عدالت خبر داد و ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر این امر میسر شود.

گفتنی است مجمع عمومی عادی سالانه باید سالی یکبار در زمانی که در اساسنامه پیش بینی شده است به منظور رسیدگی به صورتهای مالی، مطالبات و دیون شرکت، عملکرد سالیانه، گزارش مدیران و بازرسان و ... برگزار شود اما به دلیل برخی مشکلات قانونی و عدم شفافیت نماد شرکتهای سرمایه گذاری استانی از سوی سازمان بورس تعلیق شده است.

دیگر خبرها

  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس
  • صعود آسان بهمن و آتین و حذف گروه مالی فیروزه و همراه اول؛ مرحله یک چهارم نهایی برندکاپ