Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز ملی فضای مجازی خبر «مردم نباید از گوگل استفاده کنند»، را تکذیب کرد.

با توجه به انتشار خبری به نقل از دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور با عنوان (مردم نباید از گوگل استفاده کنند) در برخی از رسانه‌ها، روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی کشور اعلام کرد: دکتر سیدابوالحسن فیروزآبادی در این گفتگو صرفاً تاکید کرد که «شبکه ملی اطلاعات در الزامات باید استقلال داشته باشد برای همین الزام کردیم که خدمات پایه ملی باشند مثلاً الان برای پیدا کردن اطلاعات از گوگل استفاده می‌کنیم که این درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بنابراین هرگونه خبری که در رسانه‌ها درخصوص تعیین تکلیف برای استفاده از موتورهای جستجو منتشر شده است صحت نداشته و صراحتاً تکذیب می‌شود.

گفتنی است روز گذشته ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، با تأکید بر این که وزارت ارتباطات زیر بار بومی‌سازی شبکه ملی اطلاعات نمی‌رود گفت مردم نباید از گوگل استفاده کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس
  • سیاه نمایی‌ها در فضای مجازی به نوسانات بیشتر بازار ارز دامن می‌زند
  • اجرای ۱۸ پروژه بااولویت/۱۲۰۰ هکتار به فضای سبز ساری اضافه می شود