Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:47:19 GMT

ردبول نه، فتل به شما بال می‌دهد!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۹۳۳۴

ردبول نه، فتل به شما بال می‌دهد!

برخورد اتوموبیل سباستین فتل، راننده آلمانی تیم فراری به مکس فرستپن، راننده ردبول که شانس قهرمانی او را از بین برد با واکنشهای بسیاری روبرو شده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عجیب‌ترین اتفاقات مسابقات اتوموبیلرانی گراندپری بریتانیا که دیروز برگزار شد بدون تردید برخورد اتوموبیل سباستین فتل، راننده آلمانی فراری از پشت به اتوموبیل مکس فراشتپن هلندی، راننده ردبول کوبید تا درحالیکه او امید زیادی به پیروزی در این مسابقه داشت امیدهای او و ردبول را نقش بر آب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برخورد سباستین فتل از دیروز در رسانه‌ها و به خصوص در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های بسیاری به دنبال داشته است. برخی حتی تا آنجا پیش رفته‌اند که از فتل خواهان بازنشستگی شده‌اند و به خصوص هواداران ردبول و همینطور هواداران فراری از دست او بسیار عصبانی هستند. برخی دیگر نیز به شوخی با فتل و حتی تمسخر او پرداخته‌اند.

 

 

درحالیکه فراشتپن در رقابت با له‌کلره، دیگر راننده تیم فراری به شدت درگیر بود و در جایگاه دومی قرار داشت ناگهان به دلیل اقدام هم‌تیمی‌ له‌کلره، سباستین فتل همه تلاشهای خود را نقش بر آب دید. فتل از پشت به اتوموبیل فراشتپن کوبید و اتوموبیل او را از پیست خارج کرد تا فراشتپن در شانه سنگریزه‌ای کنار پیست آسفالت متوقف شده و مسابقه برای هر دو راننده نابود شود.

 

 

تصمیم داوران مسابقه خیلی زود اعلام شد. تقصیر این برخورد صرفاً متوجه فتل شده و او با 10 ثانیه جریمه شد. این جریمه البته تاثیری در کار او نداشت چون توقف اجباری اتوموبیل فتل باعث شد او مسابقه را به عنوان نفر آخر به پایان برساند.

 

فرستپن با وجود بیرون رفتن اتوموبیلش از پیست توانست به رقابت ادامه بدهد اما دیگر شانس قهرمانی‌اش از بین رفته بود. فتل هم به اجبار به پیت‌لین رفته و باله جلوی اتوموبیلش را تعویض کرد.

 

 

اشتباهات فتل در مسابقات اخیر بیشتر و بیشتر شده و دیگر نمی‌توان اشتباهات او را تصادفی و اتفاقی دانست. معلوم نیست علت افت فتل، از دست رفتن مهارت‌ها او و کمبود انگیزه است یا اینکه راننده‌هایی که این روزها با او رقابت می‌کنند نسبت به این راننده کهنه‌کار برتری واقعی دارند.

 

از جمله انتقادهای شدیدی که از دیروز تا به حال به سباستین فتل شده یکی این است که او برای متوقف کردن فرستپن که با هم‌تیمی او له‌کلره رقابت سختی داشت عمدا از پشت به او کوبیده. بسیاری از هواداران ردبول و راننده هلندی‌اش به این خاطر از دست فتل عصبانی هستند.

 

 

البته در تازه‌ترین اخبار از این ماجرا سباستین فتل مسئولیت اشتباهش را به عهده گرفته و می‌گوید اشتباه از او بوده و این را می‌پذیرد.

 

فتل در این باره گفت:" اشتباه از من بود. فرستپن در پیچ از من سبقت گرفت ولی بعد در عرض بیشتر حرکت کرد و به من فرصت حمله را داد. یک لحظه احساس کردم او به سمت راست می‌رود و فضا برای من باز می‌شود که این اتفاق نیفتاد. ولی دیگر دیر شده بود و من خیلی نزدیک بودم و اینطور بود که با هم برخورد کردیم".

 

 

اتومبیل رانی فراری سباستین فتل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتومبیل رانی فراری سباستین فتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: دو روز گذشته در پی درگیری خانوادگی در مهاباد یک فقره قتل به وقوع پیوست که در اثر آن یک نفر به قتل رسید و عامل قتل متواری شده بود.

او اضافه کرد: با پیگیری و دستور مقام قضایی و هماهنگی مطلوب با نیروی انتظامی و پلیس آگاهی قاتل در یکی از شهر‌های اطراف شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازپرس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • ارتفاع ۲۰ متری امواج در خلیج سن سباستین (فیلم)
  • ارتفاع امواج در خلیج سن سباستین به ۲۰ متر می‌رسد | ویدئو
  • فرمول یک چین ۲۰۲۴؛ پیروزی ورستپن و افتخار برای نوریس
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱
  • «فرستاپن» فاتح گرندپری چین شد
  • فرمول یک| فرستاپن فاتح گرندپری چین شد