Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی در ابتدا گفت: پس از اینکه تورنمنت چین در برنامه هایمان قرار گرفت به انجام 5 بازی درون اردویی نیاز داشتیم که 3 بازیتا پیش از اعزام به چین انجام شد.در واقع سه بازی سنگین را برای بازیکنان برنامه ریزی و برگزار کردیم تا به طور ویژه مدافعان و سیستم دفاعی تیم را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ضمن اینکه روز گذشته هم مقابل تیم جوانان پیکان به پیروزی 2 بر یک رسیدیم. البته هدف ما نتیجه گرایی نبوده است. تنها دنبال این هستیم که با انجام بازیهای سخت و حتی رویارویی با تیم های رده سنی بالاتر، بازیکنان را برای بازیهای آسیایی آماده کنیم.

عبدی درباره هدفگذاری کادرفنی از حضو در تورنمنت دوستانه چین با حضور تیم های کره شمالی، مالزی و چین گفت: اردوی چین به یکباره در برنامه هایمان قرار گرفت و از قبل ، برنامه‌ریزی جهت شرکت کردن در آن نداشتیم. تاریخ برگزاری تورنمنت به دلیل نزدیکی به تورنمنت کافا ما را مجبور کرد که در 2 گروه روی بازیکنان کار کنیم. به نحوی که یک گروه به چین سفر کند و گروه دیگر به تاجیکستان.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران افزود: اگر زمان دو تورنمنت با فاصله از یکدیگر بود می توانستیم با یک گروه به هر دو تورنمنت برویم. اما باید روی دیگر سکه هم درنظر گرفت، اینکه اکنون می توانیم دو گروه داشته باشیم و بازیکنان بیشتری را مورد بررسی قرار بدهیم. به این ترتیب می توانیم حدود 44 بازیکن را در شرایط مسابقه ای ببینیم و در نهایت بر اساس عملکرد آنها در زمین، انتخاب نهایی را برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا انجام بدهیم.

وی درپایان درخصوص نحوه انتخاب بازیکنان برای فهرست نهایی تیم ملی در مسابقات آسیایی تاکید کرد: ملاک‌های اصلی ما برای انتخاب بازیکنان فقط و فقط تمرین، اجرای دستورات و نحوه اجرا آن در زمین مسابقه است. معتقدم که هیچکس جز خود بازیکن باعث خط خوردن یا انتخاب شدنش برای مسابقات نمی شود. در واقع عملکرد خود آنها و اخلاق و رفتارشان باعث می شود که از سوی من برای مسابقات آسیایی انتخاب شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی تیم ملی فوتبال چین آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن چهارشنبه‌شب با درخشش کیلیان امباپه و عثمان دمبله که هر کدام دو گل به ثمر رساندند و موفق‌ به ثبت دبل شدند، لوریان را ۴-۱ شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی لیگ یک نزدیک‌تر شد. لوئیز انریکه در نشست خبری پس از بازی به سوالاتی در مورد پیروزی پرگل، برنامه‌های تیم برای هفته‌های آینده و شرایط امباپه پاسخ داد‌.

پیروزی امروز؟
از بازی لذت بردم. بدون استرس بازی را دیدم و می‌توانستید ببینید که بر بازی مسلط هستیم.‌ فکر می‌کنم تیم در بازی‌های اخیر نشان داده که برای بازی در هر رقابتی آماده است.

برنامه‌تان برای بازی‌های بعدی؟
فعلاً قرار است به پاریس برگردیم. با این احساس که وظیفه خود را انجام داده‌ایم سوار هواپیما می‌شویم. این تیم امر‌وز با تغییراتی در تیم و ادغام جوانان بهترین نسخه خود را ارائه داد. در مورد برنامه‌ها بعدا سخن می‌گوییم و الان فقط می‌خواهیم ریکاوری کنیم و به استقبال بازی بعد برویم.

بزرگ‌ترین افتخار شما در این فصل؟
مثل مدرسه تا زمانی که سال تحصیلی را تمام نکنید، نمی‌توانید نمره نهایی خود را بگیرید. اما ما برای هر چیزی آماده‌ایم و برای اهداف نهایی خواهیم جنگید.

قهرمانی در لیگ فرانسه قطعی است؟
به این موضوع فکر نمی‌کنم. البته که ما خوشحالیم اما هنوز کارهایی برای انجام دادن داریم. تیم باید متمرکز بماند.

درخشش دمبله و امباپه؟
آنها آماده‌اند. مانند بقیه تیم. می‌خواهند تمام تلاش‌شان را انجام دهند که فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند. نتیجه‌اش را در بازی امروز دیدید.

تغییری در نظر امباپه برای جدایی رخ نداده؟
یک بار دیگر از من این سوال را پرسیدید. هر روز می‌پرسید. تعجب نکردم که این را پرسیدی. من باز هم همین پاسخ را می‌دهم، تا زمانی که امباپه علنی صحبت نکند، من صحبت نخواهم کرد. من فقط سعی می‌کنم از همه بازیکنانم بهترین نتیجه را بگیرم.

دیگر خبرها

  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • عیدیان راهی فینال شد
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات