Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@01:38:59 GMT

کنترل جدی بازار و مراکز خدماتی در شهرستان خاش

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۹۵۶۴

کنترل جدی بازار و مراکز خدماتی در شهرستان خاش

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: بر حسب تاکیدات فرماندار شهرستان کنترل جدی و مستمر بازار و نظارت بر عملکرد واحدها و مراکز خدماتی و صنفی و توزیعی در ساعت های مختلف شبانه روز در دستور کار گشت و بازرسی های مشترک اداره صمت، شرکت نفت، فرمانداری و غیره قرار گرفته است .

مهدی اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان افزود: فعالیت جایگاههای سوختی 24 ساعته شده و کار سوخت گیری خودروها بعد از گذشت یکسال به حالت عادی و روان تر از قبل بازگشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: افزون بر 30 واحد خبازی که از خدمات دولتی بهره می برند نیز تا حوالی ساعت 22 شب اقدام به پخت نان گرم می کنند و برنامه ریزی شده که خبازی ها در ساعت های مختلف شبانه روز بتوانند نان گرم و با کیفیتی را تحویل مردم بدهند .

اسماعیلی ادامه داد: شرکت های توزیع گاز نیز ملزم به تهیه کشنده های گاز و خودروهای توزیع گاز شده اند و با همکاری پست و شهرداری نیز کار توزیع اشتراکی گاز در سطح شهر خاش انجام خواهد شد .

رئیس اداره صمت خاش تاکید کرد: گشت های کنترل و پایش بازار نیز فعال تر از قبل شده اند و در حین گشت و بازرسی ها پرونده های تخلف تشکیل و جریمه های سنگین و تعطیل کردن واحدهای صنفی و خدماتی متخلف دور از انتظار نیست .

وی گفت: در بحث تامین و توزیع گوشت مرغ نیز جهاد کشاورزی و واحدهای مرغداری تلاش می کنند مرغ را ارزان در بازار عرضه کنند و دغدغه مردم در این موضوع هم بر طرف شود و در همین راستا همکاران ما بر عملکرد مرغ فروشی های سطح شهر نظارت داشته و قیمت ها را لحظه ای کنترل و پایش کرده و در صورت مشاهده تخلف برخوردهای لازم را خواهند داشت.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال سیستان و بلوچستان شهرداری صنعت معدن و تجارت فرماندار شهرستان گوشت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  یکی از طرح‌های آبخیزداری که باعث کنترل و هدایت سیلاب‌ها می‌شود احداث بند خاکی است که در حوزه‌های آبخیزداری، کلاته ملا، نعیم آباد ومهماندوست اجرا شده است
جلوگیری از فرسایش خاک، دخیره سازی آب وتقویت سفره‌های زیرزمینی مهمترین اهداف طرح‌های آبخیزداری است
در شهرستان دامغان ۱۰۰ بند خاکی مهار سیلاب در حوزه‌های آبخیزداری مناطق مختلف شمال و شرق شهرستان دامغان  احداث شده است
امسال ۹۰میلیاردریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبخیزداری اختصاص یافته است که این میزان اعتبار نسبت به پارسال ۳۰ درصد افزایش یافته است
با اجرای طرح‌های آبخیزداری ازابتدای امسال تاکنون بیش از ۲میلیون متر مکعب آب کنترل و هدایت شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • راهکار کنترل اجاره‌بها چیست؟