Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@22:53:43 GMT

معاون وزیر صنعت: مشکلی در تأمین لاستیک نداریم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۹۷۱۴

صراط:

عباس قبادی در حاشیه کارگروه تنظیم بازار کردستان از انباشت لاستیک در فروشگاه‌های سطح کشور خبر داد و گفت: این انباشت در استان‌های مختلف براساس گزارشات ارسال شده وجود دارد و صرفا لازم است این لاستیک‌ها در میان مصرف‌کنندگان توزیع شود.

به گزارش فارس معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: به ندرت موردی یافت می‌شود که لاستیک خارج از قیمت مصوب ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در حال حاضر لاستیک زیادی بین عوامل وجود دارد، اما توزیع و عرضه نمی‌شود بجز لاستیک مدل 1224، هیچ‌گونه مشکلی در تأمین لاستیک نداریم.

قبادی عنوان کرد: یکی از دغدغه‌های ما این است که واردکنندگان لاستیک می‌گویند ما لاستیک وارد کرده‌ایم ولی فروش نمی‌رود و در این شرایط دچار زیان شده‌اند.

معاون بازرگانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اذعان داشت: لاستیک به اندازه کافی در انبار وجود دارد و استان کردستان به هر مقدار نیاز داشته باشید تزریق خواهیم کرد.

قبادی اظهار کرد: سهمیه لاستیک کردستان نیز با توجه به نیاز استان و براساس پیمایش وسایل نقلیه و وضعیت توپوگرافی استان اختصاص خواهد یافت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزیر بهداشت انبار لاستیک صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است

بختیار خلیقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظارت و بازرسی مدون از سطح بازار بستر حمایت از کالاهای داخلی و رشد تولید را به دنبال دارد.

وی افزود: در تحقق شعار سال، مشارکت مردم نقش بسیار تعیین کننده‌ای دارد و جهش تولید و شاخص‌های اقتصادی تسریع می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند، یادآور شد: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعارهای سال را اقتصادی نامگذاری کردند و همانگونه که فرمودند یکی از مسائل اصلی کشور اقتصاد است و همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

خلیقی بیان کرد: رسالت تنظیم بازار در راستای تحقق شعار سال به وضوح مشهود است و باید در بحث بازار و کالاهای اساسی و تنظیم بازاری به جد ورود پیدا کنیم.

وی یادآور شد: در مجموعه صمت کردستان در راستای تحقق شعار سال با تدوین سند راهبردی اهداف، برنامه عملیاتی، مشکلات و الزامات اجرایی ورود پیدا کرده‌ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سال جاری در بعد صنعت رشد تولید ۸ درصد، معدن رشد ۱۳ درصد و در حوزه تجارت نیز رشد ۲۳ درصد در هدف کمی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گنجانده شده است.

خلیقی گفت: شفاف سازی کالاها، نظارت عالی بر قیمت گذاری ها و توزیع مناسب کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان از جمله رسالت‌های تنظیم بازار است.

کد خبر 6081229

دیگر خبرها

  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • ثبت جهانی پالنگان نیازمند همت جمعی است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • چاه‌های کشاورزی، شرب و صنعت باید مجهز به کنتور هوشمند شود
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان