Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو باشگاه خونه‌به‌خونه بابل و مس کرمان و نیز مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال، توسط کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال محکوم شدند. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پرونده شکایت رامتین سلیمان‌زاده از باشگاه خونه‌به‌خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ 600 میلیون ریال به انضمام هزینه دادرسی محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خواسته خواهان نسبت به مازاد مبلغ با اعمال نظر به توافق فی‌مابین طرفین، مردود اعلام می‌شود.

با توجه به شکایت سعید صادقی از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 540 میلیون و 500 هزار ریال به انضام هزینه دادرسی محکوم شده است.

در پرونده شکایت هیئت فوتبال مازندران از روح‌الله باقری مبنی بر خروج از استان، کمیته تعیین وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد باقری طبق بند چهار بخش‌نامه به پرداخت 40 میلیون ریال بابت هزینه خروج از استان و مبلغ 285 میلیون ریال بابت سه درصد حق ثبت قرارداد که مجموعاً به میزان 325 میلیون ریال در حق خواهان به انضمام پرداخت شش میلیون و 500 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

باقری فصل گذشته در استقلال حضور داشت.

اعلام رای کمیته تعیین وضعیت درباره دو شکایت علیه سپیدرود

 

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران تیم فوتبال مس کرمان تیم خونه به خونه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران تیم فوتبال مس کرمان تیم خونه به خونه فدراسیون فوتبال ایران تیم فوتبال مس کرمان تیم خونه به خونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان میری، صبح دوشنبه به خبرنگاران گفت: پرونده حمل ۲۹ هزار لیتر نفتگاز به ارزش هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

وی، افزود: شعبه بدوی پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط فرآورده کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت‌های کشف شده محکوم کرد.

وی تصریح کرد: این شعبه هفت میلیارد و ۷۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت‌های کشف شده به جای ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف ردیف اول را جمعاً به پرداخت ۲۱ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان با بیان اینکه شعبه بدوی همچنین متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد افزود: با قطعی شدن حکم و پیگیری شعبه اجرای احکام ۱۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال جریمه وصول شد.

ارسلان میری، یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان این محموله قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6084970

دیگر خبرها

  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد