Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-25@11:37:04 GMT

مقصد طارمی انگلیس نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۹۷۷۰



مهاجم سابق تیم الغرافه به لیگ انگلیس نخواهد رفت.

به گزارش خبرآنلاین؛ با جدایی مهدی طارمی از تیم الغرافه او به دنبال پیوستن به یکی از تیم های اروپایی است و گفته می شود چند پیشنهاد هم به او ارائه شده. پیشنهاداتی که مدیربرنامه های این بازیکن می گوید از لیگ برتر انگلیس نیست.

محمودرضا فاضلی در این خصوص گفت:«پیشنهاداتی را رد کردیم و در حال حاضر دو پیشنهاد قطعی است و یک پیشنهاد هم هنوز نهایی نشده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من عادت ندارم تا ترانسفری قطعی نشده درباره آن حرف بزنم. هیچ نامی را هم رد یا تایید نمی کنم.»

فاضلی درباره پیشنهاد تیم هادرسفیلد انگلیس گفت:«این پیشنهاد در رسانه ها مطرح بود اما باید بگویم تیم هایی که طارمی از آن پیشنهاد دارد از انگلیس نیستند و بیشتر از این هم در این باره صحبت کردن را حرفه ای نمی دانم.»

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغالقدس العربی: مکرون به زودی به تهران سفر می‌کندمقصد طارمی انگلیس نیست کوه‌تراشی در لواسان جلوی چشم مقامات محلی!آرایشگاههای مردانه در تهران: سولاریوم و تتو می‌کنیم/ بعضی فوتبالیست ها روزانه به آرایشگاه می آیندتوضیح پلیس درباره حادثه تیراندازی به خودروی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامینیمه‌نهایی جام ملت‌های آفریقا/سنگال با غلبه بر تونس در وقت‌های اضافه راهی فینال شدتوضیح توفیقی در مورد پیوستن احمدوند به پرسپولیستصویر سارقان طلای کودکان منتشر شدفتح‌الله‌زاده: قرار بود برانکو سرمربی استقلال شودیکی از بلندترین صداهای اقیانوس‌ از حنجره یک کرم خارج می‌شود به دلیل رکود تمام انبارها مملو از جنس است/ گرانی ۲.۵ برابری قطعات یدکی طبیعی است ظریف: اگر به چهار سال قبل برگردیم باز هم برجام را امضا می‌کنمسایر خبرهای داغ

مشاوره تلفنی رایگان

30 هزار تومان با 75 درصد تخفیف

اتوماسیون اداری

درخواست وکیل ملکی با مشاوره رایگان

به راحتی به استرالیا مهاجرت کنید

طراحی بنر تلگرام و اینستاگرام/قیمت مناسب

افزایش قد با مجرب ترین پزشکان

بلیط های ارزان و زیر قیمت بازار بخرید

به همین راحتی ویزای کانادا را دریافت کنید

تجریه یک لیوان آب خنک

به صورت اقساطی لوازم خانگی بخرید

تور بلیط باکو،هر هفته دوشنبه،پنجشنبه

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال طارمی به اینتر نهایی شد

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر پس از قهرمانی در سری‌آ خریدهای جدید باشگاه را معرفی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های آث میلان و اینتر از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ برگزار شد و در نهایت با برتری ۲ بر یک اینتر به پایان رسید.

اینتری ها ۵ هفته مانده به پایان سری‌آ قهرمانی خود را تثبیت کردند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN اظهار داشت: یک خاطره خاص امشب برای ما رخ داده و همه ما از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون همه از تیم‌ ما انتظارات زیادی دارند و ما برای فصل بعد دو بازیکن جذب کردیم.

یکی از بازیکنان مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو و دیگری هم زیلنسکی بازیکن تیم ناپولی است که فصل بعد پیراهن تیم اینتر را بر تن خواهند کرد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • عکس/ رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!