Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه قم گفت: پس از گسترش انقلاب اسلامی اکنون بسیاری از کشورهای منطقه حامی اصلی انقلاب اسلامی در همه عرصه ها هستند

حجت‌الاسلام «مهدی طائب» امروز (دوشنبه ۲۴ تیر) در یازدهمین جلسه از بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، بر مطالعه و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: رهبر معظم انقلاب در ابتدای این بیانیه خواسته اند که این بیانیه در دستور کار قرار گیرد و عملی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاد حوزه علمیه قم بابیان اینکه مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب همه جامعه بشری است، افزود: رهبر انقلاب در این بیانیه مقدمات ایجاد تمدن اسلامی را تشریح کرده اند که سعادت همه بشریت را در پی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب جهانی شدن انقلاب اسلامی را تبیین کرده اند، اظهار کرد: ایشان همراهی برخی از کشورهای اسلامی منطقه با انقلاب را از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی برشمرده اند.

 

حجت الاسلام صائب تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز اکثر کشورهای اسلامی منطقه حامی عراق بودند هرچند اعلام نمی کردند اما پس از گسترش انقلاب اسلامی اکنون بسیاری از کشورهای منطقه حامی اصلی انقلاب اسلامی در همه عرصه ها هستند.

 

مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه رهبر انقلاب در این بیانیه بار صدور انقلاب به جهانیان را به دوش جوانان انداخته است، ادامه داد: جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب مأموریت دارند که زمینه های ایجاد تمدن اسلامی در دنیا را مهیا کنند.

 

وی دستاوردهای چهل سال ابتدای انقلاب اسلامی را معیار گام دوم انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: هدف اصلی بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد جامعه مهدوی بوده لذا جوانان در این راه مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع هفته عفاف و حجاب جشن های دهه کرامت چهارمحال و بختیاری ولادت امام رضا ع روزنامه آذربایجان غربی آل هاشم بیانیه گام دوم انقلاب طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب

جامعه کشتی ایران با انتشار پیامی نسبت به پیام تبریک رهبر انقلاب به این رشته قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان مقتدرانه به عنوان قهرمانی قاره کهن رسیدند. شاگردان محسن کاوه در تیم کشتی آزاد با ۱۹۰ امتیاز و شاگردان حسن رنگرز نیز با ۲۰۰ امتیاز این عناوین ارزشمند را برای ورزش ایران به ارمغان آوردند.

در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

پس از انتشار این پیام علیرضا دبیر امروز چهارشنبه در گفت‌گویی تلویزیونی با تشکر از مسوولان بلند پایه نظام به خاطر پیام‌های تبریک جهت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در آسیا گفت: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم. یک پیام دلگرم‌کننده برای قهرمانی تیم‌های آزاد و فرنگی در قاره آسیا صادر کردند. امیدوارم این ولی خدا از ما راضی باشند تا امام زمان (عج) نیز از ما راضی باشد.

همچنین جامعه کشتی در پیامی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

با سلام و احترام خدمت رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی (دامه برکاته)؛

پیام شما در پی قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های آسیایی قرقیزستان، مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است.

به عنوان عضو کوچکی از ایران بزرگ اسلامی، برایمان مایه مباهات و افتخار است که توانستیم بار دیگر دل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردم عزیز را شاد کردیم و امیدواریم که با دعای خیر حضرتعالی و مردم شریف، در میادین بین‌المللی آینده موفق باشیم.

دیگر خبرها

  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر انقلاب
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • تقلب شرکت حامی اسرائیل در شیر خشک و غذای نوزادان
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • هشدار سردار شکارچی به کشورهای غربی حامی اسرائیل
  • هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به کشورهای غربی حامی اسرائیل: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد