Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته پاسخ نامه سوم رئیس فدراسیون جهانی فوتبال برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را ارسال کرد.

 چندی پیش بود که اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) سومین نامه را برای حضور بانوان در ورزشگاه به فدراسیون فوتبال ایران نوشت و تاکید کرد در صورتی که این اتفاق نیفتد برخورد جدی با فوتبال ایران صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ارسال نامه سوم سرانجام روز گذشته فدراسیون فوتبال پاسخ نامه رئیس فدراسیون جهانی را داد و در نامه خود تاکید کرد که فدراسیون فوتبال پیگیر حضور بانوان در ورزشگاه‌ها است.

فدراسیون نسبت به نامه فیفا بی اهمیت نیست

در این نامه اشاره شده که برای نمونه در مسابقات فوتسال زیر 20 سال در تبریز، بانوان در سالن‌ مسابقات حضور داشتند و این نشان می‌دهد که فدراسیون نسبت به نامه فیفا بی اهمیت نیست.

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال با این نامه به اینفانتینو خواستار این موضوع شده که برای اجرایی شدن موضوع باید به ایران زمان بدهند چون باید زیرساخت حضور بانوان در استادیوم های فوتبال فراهم شود./ فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم