Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: زمانی که مشکلات اقتصادی وجود دارد تعزیرات حکومتی نقش بی‌بدیلی در تنظیم بازار، پیشگیری و برخورد با قاچاق دارد  که می‌تواند در آلام اقتصادی مردم کمک‌کننده باشد. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز اکرمی پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی اظهار داشت: در پست‌های سازمانی هم همانند سراسر زندگی انسان آمدن‌ها و رفتن‌ها امری عادی است، اما آن چیزی که آمدن و رفتن‌ها را متمایز می‌کند قضاوت افکار عمومی، وجدان کاری اشخاص و خداوند بوده و خداوند به عنوان مهم‌ترین قاضی اعمال اشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مورد دوم که عمل یک فرد و مدیر را مورد ارزیابی قرار می‌دهد افکار عمومی است، چه بخواهیم، چه نخواهیم مدیر در معرض افکار عمومی قرار داشته و مورد قضاوت آنها قرار می‌گیرد.

اکرمی بیان کرد: وجدان افراد نیز یکی دیگر از موارد ارزیابی عملکرد شخص است که می‌تواند مثبت، منفی و خنثی باشد، قطع یقین اگر فردی عملکرد مثبتی داشته باشد وجدان آسوده و آرامش خیال نیز دارد،اگر مدیران این سه قاضی را همیشه ناظر بر اعمال خود بدانند قطعاً جزو مدیران موفق هستند، زیرا وقتی یک مدیر 24 ساعت خداوند را ناظر بر اعمال خود می‌بیند حتماً در راستای توسعه و اعتلای کشور گام برمی‌دارد و نسبت به حساسیت افکار عمومی و وجدان کاری خود حساس است.

وی عنوان کرد: باتوجه به مشکلات و شرایط موجود، در مشکلات اقتصادی کنونی، سازمان تعزیرات حکومتی نقش پررنگی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تنظیم بازار، مواردی مربوط به کالا و خدمات بهداشتی دارد.

مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد200 پرونده احتکار در تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شدخوزستان| 3 هزار پرونده تعزیرات حکومتی در سه ماهه اول 98 رسیدگی شد

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: زمانی که شرایط اقتصادی مرتب‌تر و منظم‌تر باشد، کار تعزیرات حکومتی نیز کمتر است، اما در زمانی که مشکلات اقتصادی وجود دارد تعزیرات حکومتی نقش بی‌بدیلی در تنظیم بازار، پیشگیری و برخورد با قاچاق دارد  که می‌تواند در آلام اقتصادی مردم کمک‌کننده باشد.

اکرمی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم سوره‌ها را با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز کرده و به کرات به بخشنده و مهربان بودن اشاره کرده،  بر همین اساس یک مدیرکل نیز می‌تواند مقتدر اما مهربان باشد و در شرایط اقتصادی کنونی با اقتدار، دقت و توجه بالا اما با بخشندگی و مهربانی به موارد رسیدگی کند.

 وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای بخشندگی باید مورد توجه قرار گیرد ملاک قضاوت، قانون بوده اما با قانون می‌توان نیاز امروز جامعه،عدالت اجتماعی و اقتصادی را در سطح جامعه گسترش دهیم‌.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حسن پور اظهار کرد: پرونده یک دستگاه خودرو سواری حامل یک هزار و ۸۷۰ قوطی نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۳۷ میلیون ریال در شعبه تعزیرات حکومتی قزوین رسیدگی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: با توجه به مستندات، بررسی‌های انجام شده و تشریفات قانونی، اتهام انتسابی محرز که علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسن پور خروج ارز از کشور و آسیب به اشتغال جوانان را از پیامدهای زیانبار قاچاق برشمرد و گفت: برای حفظ سلامت عمومی، صیانت از حقوق شهروندان و حمایت از تولید ملی با هرگونه خرید و فروش، حمل و نگهداری کالاهای خارج از ضوابط تعیینی دولت به شدت برخورد می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را، از سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

کد خبر 6088136

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه