Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@15:18:39 GMT

العربیه: فرزندان، جنازه صدام را دزدیدند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۰۰۷۰

این شبکه سعودی به گفته خود به نقل از منابع نزدیک به خانواده صدام حسین بدون ارائه هیچ سند و مدرکی مدعی شد که آنها با علم به امکان نبش قبر و انفجار قبر صدام توسط نیروهای حشد الشعبی شبانه قبل از ورود نیروهای حشد به روستای العوجه(محل دفن صدام) جنازه وی و دو فرزندش عدی و قصی را به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان در پاسخ به این خبر گفته اند این ادعاهای بی پایه واساس به هیچ وجه واقعیت ندارد و "منبع نزدیک به خانواده صدام" نمی تواند منبع موثقی به شمار بیاید، رسانه های سعودی همواره با انتشار خبرهایی از این دست سعی در ایجاد تفرقه و فتنه بین فرزندان ملت عراق را دارند.

آنها در ادامه این خبرها را تلاشی ناکام از سوی نظام وهابی عربستان مرتبط با گروههای تروریستی در جهت احیای صدام و نظام سرنگون شده حزب بعث در عراق توصیف کرده و حشد الشعبی که برای نجات عراق از همه چیز خود مایه گذاشت را هدف اصلی این فتنه انگیزی ها دانستند.

در همین راستا عمار الجبوری استاندار استان صلاح الدین عراق در کنفرانس خبری از برگزاری نشستی امنیتی با حضور سران ارشد نیروهای نظامی و امنیتی از جمله ابومهدی المهندس نائب رئیس حشد الشعبی با هدف تسریع عملیات بازگشت آوارگاه به منازل خود خبر داد.

منبع: العالم 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهوی ملعون از سرنوشت صدام عبرت بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، عفت شریعتی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: جهان کفر و نفاق و مردمان بد مسلک و ناسپاس و جنایتکاران، اسرائیل، آمریکا و اذنابشان بدانند که عظمت اسلام راستین، نمودار و بر همگان آشکار است؛ این واقعیتی است که همه می‌دانند و نتانیاهوی ملعون از سرنوشت صدام ملعون عبرت بگیرد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ان‌شاءالله نابودی اسرائیل غاصب و همه دشمنان‌شان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6079824 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نتانیاهوی ملعون از سرنوشت صدام عبرت بگیرد
  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود
  • تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران به فلسطین اشغالی
  • کارنامه ننگین حامیان دیروز صدام و امروز اسرائیل
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • کارنامه ننگین حامیان دیروز صدام و امروز اسراییل
  • العربیه: ایران و امریکا از طریق ترکیه تبادل پیام کرده اند
  • رزمندگان حشدالشعبی عراق در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند
  • رزمندگان حشدالشعبی عراق هم در وضعیت آماده‌باش قرار گرفت
  • الحشد الشعبی عراق در وضعیت آماده باش قرار دارد