Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:48:16 GMT

فرجانی ساسی: تقدیر این بود که به فینال نرسیم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۰۰۷۵

فرجانی ساسی: تقدیر این بود که به فینال نرسیم

هافبک تیم ملی تونس ناراحتی شدید خود را از نرسیدن به فینال جام ملتهای آفریقا ابراز کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال تونس شب گذشته در نیمه نهایی جام ملتهای آفریقا با یک گل بخودی در وقت های اضافه مغلوب سنگال شد و از راهیابی به فینال بازماند.


فرجانی ساسی، هافبک باتجربه تیم تونس که در دقیقه 75 بازی یک ضربه پنالتی را از دست داد، درباره این شکست گفت: بسیار از این نتیجه ناراحت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا در بازی مقابل سنگال بدشانسی بزرگی آوردیم. من امیدوار بودم که پنالتی را تبدیل به گل کنم اما متاسفانه اینطور نشد.


وی افزود: این باخت تقدیر ما بود و خدا اینگونه خواست. ما بهترین بازی کل جام را به نمایش گذاشتیم و موقعیت های بسیار راحتی داشتیم که از دست دادیم. حتی گلی که خوردیم هم بد بود و خودمان به ثمر رساندیم.


ساسی در پایان گفت: تیم ما در این تورنمنت سطح خوبی از خود نشان داد. از همه طرفداران تونس به خاطر حذف از این جام عذرخواهی می کنم.

تونس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش «جنگ و صلح» در جشنواره تئاتر «مونو دراما» تونس 

محمد برومند در خصوص حضور در این جشنواره گفت: حضور در جشنواره نمایش‌های تک نفره ضمن جذابیت خاصی که دارد به دلیل محدودیت در اجرا یکی از دشوارترین شکل‌های نمایشی است و بازیگری جرات نمی کند به سراغ آن برود مگر کارگردان‌ها و بازیگرانی که دوست دارند خود را به چالش بکشند . من هم دوست داشتم در این چالش برای ایجاد خلاقیت و فرم های جدید روایت، تجربه کسب کنم . با اینکه تا کنون در بیست و دو جشنواره بین‌المللی حضور داشته‌ام اما برای نخستین بار است که در جشنواره «مونودرام» شرکت می کنم . از یک سو ویژگی های خاصی که این نوع از نمایش ها باید داشته باشند و از دیگر سو حضور مخاطبینی از کشورهای مختلف که زبان گفتگو و فرهنگ دیداری آنها با ما متفاوت است مرا به فکر و تلاش واداشت تا سعی کنم اثری متفاوت با تمام کارهایی که تا کنون نوشته و اجرا کرده ام به صحنه بیاورم.

برومند در خصوص محتوای نمایش توضیح داد : نه تنها در ایران بلکه در اکثر کشورهای جهان ، مردم دیگر تحمل یک جنگ جدید را ندارند. ما ایرانی ها هم که زخم خورده جنگیم لذا تلاش کردم در این نمایش که مضمونی ضد جنگ دارد مروج صلح و دوستی برای همه باشم. قصه نمایش حکایت متجاوزان شرقی، شمالی، جنوبی و غربی به خاک پاک میهن است که ارمغانشان غارت و چپاول و تجاوز بوده، در نمایش جنگ و صلح با مشارکت مخاطب، پرده از چهره کریه ،جنگ افروزان برمی داریم تا همه ببینند زنان و کودکان قربانیان اصلی جنگ‌ها هستند البته همین زنان هستند که با آوای مهر تلاش می کنند که رسم جنگ افروزی را خاموش و شعله های عشق و ایثار و امید را برافروزند .

کارگردان نمایش جنگ و صلح در خصوص اجراهایش در تونس گفت : طی گفتگو با آقای " اکرام عزوز " دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مونو درام تونس قرار شد دو اجرا در جشنواره داشته باشیم یک اجرا به زبان انگلیسی که توسط " شهرزاد زمانی " به صحنه خواهد رفت و اجرای دیگر با استفاده از زبان فارسی و عربی توسط " سهیلا قیدی " ارائه می‌شود . صدا پیشگان انگلیسی : ایلیا برومند و سارا صنعت نگار هستند . سید علی حسینی و عبیر معتوق به عنوان صدا پیشگان عربی با این گروه همکاری می کنند.

ساخت عروسک و ماسک: منیره امیر یوسفی و انتخاب موسیقی، توسط محمد برومند انجام شده است. میکس و صدا گذاری به عهده ایلیا برومند بوده و سعید بابایی، طراح پوستر و بروشور نمایش جنگ و صلح است.

کمپانی سیمرغ بیش از این با نمایش‌های ، کاکلی ، آخرین برگ و رویای پروانه ای در سه جشنواره کودک نوجوان / عروسکی و نیابولیس تونس حضور داشته همچنین در کشورهای ترکیه ، هند ، نپال ، اوکراین ، بوسنی و هرزگوین و... تئاتر های مختلفی رو به صحنه برده است .

ششمین جشنواره بین المللی تئاتر مونو دراما تونس از تاریخ ۲۷ آوریل تا دوم می (هشتم تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در شهر نابل برگزار می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897537

دیگر خبرها

  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • فیلیپ لام: کیفیت یوسوا کیمیش در خط هافبک بیش‌تر از دفاع راست است
  • تشکیل هیئت بین‌المللی حمایت از « راشد الغنوشی»
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)
  • اجرای نمایش «جنگ و صلح» در جشنواره تئاتر «مونو دراما» تونس