Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناچو مونرئال انتظار دارد که مشکلات فی مابین لورن کوشیلنی و باشگاه آرسنال حل شود و وی به کارش در این تیم ادامه دهد.

طرفداری - لورن کوشیلنی تصمیم گرفت از حضور در تور پیش فصل آرسنال در آمریکا سر باز زند و همین موضوع حاشیه های فراوانی را ایجاد کرد. اکنون ناچو مونرئال هم تیمی کوشیلنی در مصاحبه با Sky Sports می گوید:

ما به لورن احترام می گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به مدتی طولانی برای آرسنال بازی کرده و کاپیتان ماست. آنچه که من می خواهم ببینم این است که آن ها مشکلات فی مابین خود را حل کنند و تصور می کنم که این کار را انجام خواهند داد. آیا او می تواند در آرسنال ادامه دهد؟ بله، چرا که نه؟

همانند لورن کوشیلنی، فقط یک سال از قرارداد ناچو مونرئال با آرسنال باقی مانده و وی اذعان می کند که از حضور در جمع توپچی ها خوشحال است.

من به آرسنال تعلق دارم. با این باشگاه قرارداد دارم و نظرم این است که به کارم با آرسنال ادامه دهم. هیچ نگرانی در خصوص تعداد بازیکنان وجود ندارد. پتر چک تصمیم به بازنشستگی گرفت و آرون رمزی، استفان لیخشتاینر و دنی ولبک را از دست دادیم، اما می دانیم که باشگاه 100 درصد در پی بازیکنان است و مطمئنم که بازیکنان جدیدی به تیم اضافه خواهند شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در ابتدای جلسه حسینی شهردار مجومرد ضمن خیرمقدم به حضار اعلام کرد بین مجموعه شهرداری و مسئولین شهرستان تعامل خوبی برقرار است و خواستار ادامه این جلسه با هدف رفع موانع آموزشی شد.


 در ادامه، حاتمی مسئول کمیسیون آموزش شورای شهر مجومرد با اشاره به اقدامات انجام شده در ارتباط با تجهیز مدارس از طریق خیرین، کمبود فضای مناسب آموزشی و نیمه تمام ماندن پروژه‌ها را مانع ارتقا کیفیت آموزشی مجومرد برشمرد و خواستار رفع این مشکل شد.


رییس اداره آموزش و پرورش اشکذر با تاکید بر اجرای عدالت آموزشی در مناطق مختلف شهرستان تلاش‌های شورای شهر مجومرد در راستای ارتقا کیفیت آموزش این شهر را ستود و با استناد به اینکه مردم این منطقه به آموزش و پرورش اهمیت ویژه‌ای میدهند سطح فرهنگی شهرستان را بالا ارزیابی کرد.


فلاح، اهمیت رشته‌های نظری را در مقطع دوم متوسطه خاطر نشان و از پیگیری در جهت احیا این رشته‌ها در آموزشگاه‌های شهرستان و همچنین شهر مجومرد با جذب کادر آموزشی مجرب خبر داد.

دیگر خبرها

  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند
  • آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد