Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت های لیگ مناطق فوتسال نوجوانان کشور با حضور شش تیم از روز دوشنبه 17 تیرماه به مدت پنج روز به میزبانی شهرستان مریوان برگزار شد.

در این رقابت ها که به صورت متمرکز برگزار شد شش تیم ماهان چیای مریوان، عرفان هرند اصفهان، فراز شاهین اصفهان، وحدت ایوان غرب، نماینده شهرکرد و نماینده کاشان حضور داشتند و به مدت پنج روز در سالن 1200 نفره شهرستان مریوان به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت ها نماینده کردستان با دو برد مقابل تیم های شاهین اصفهان و وحدت ایوان غرب و یک تساوی مقابل عرفان هرند اصفهان و یک باخت مقابل نماینده شهرکرد توانست به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کند.

رقابت های فوتسال لیگ مناطق رده سنی نوجوانان کشور در سه منطقه مختلف با حضور 18 تیم برگزار می شود که در پایان مرحله اول از هر منطقه دو تیم اول و دوم به دور نهایی صعود خواهند کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان لیگ مناطق فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد (یادواره شهدای غزه) به میزبانی مریوان استان کردستان در حال برگزاری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد (یادواره شهدای غزه) از امروز پنجشنبه 30 فروردین ماه به میزبانی مریوان و در سالن 1200 نفری مجموعه ورزشی زاگرس این شهرستان آغاز شد.

این رقابت‌ها با حضور کشتی‌گیرانی از کشورهای عراق و ارمنستان و کشتی‌گیران مطرح کشورمان از امروز آغاز شده و عصر فردا جمعه با مشخص شدن نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان خواهد داد.

جمشید خیرآبادی، رئیس هیئت کشتی استان کردستان در تشریح جزئیات این مسابقات اظهار داشت: این رقابت‌ها در اوزان: 55- 60-63-67-72-77-82-87-97-130 کیلوگرم و در روزهای 30 و 31 فروردین ماه به میزبانی شهرستان مریوان در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: با نظر کمیته برگزاری مسابقات، کشتی‌گیران متولد 1382/10/11 تا 1386/10/10 مجاز به شرکت در این دوره از رقابت‌ها هستند. 

رئیس هیئت کشتی استان کردستان گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان تحت عنوان جام شاهد به مدت دو روز در سالن 1200 نفری مجموعه ورزشی زاگرس شهرستان مریوان برگزار و از دیگر رویدادهایی حاشیه‌ای برگزاری این رقابت‌ها، برپایی کلینیک مربیگری خواهد بود.

وی بیان کرد: ماردین_سلطانی در وزن 67 کیلوگرم و کیا رستمی در وزن 72 کیلوگرم 2 کشتی‌گیر کردستانی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند و محمد رحیم‌پور و عدنان خدامرادی 2 داور شایسته کردستانی نیز قضاوت این مسابقات را برعهده دارند. 

خیرآبادی با اشاره به مجوز فدارسیون کشتی، از حضور نفرات منتخب مسابقات قهرمانی کشور 1402 شیراز، ملی‌پوشان مسابقات آسیایی و جهانی نوجوانان و جوانان 1402 با توجه به شرایط سنی، استان‌های اول تا سوم قهرمانی کشور 1402 شیراز به ترتیب 10، 8، و 6 سهمیه و استان‌های چهارم تا هشتم قهرمانی کشور 1402 به ترتیب 4، 3، 2، 2، 2 و سایر استان‌ها هر کدام یک سهمیه خبر داد.

مریوان با جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و تجاری در 125 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود سعید اسماعیلی به نیمه‌نهایی
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان