Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مسعود استاد، برادر میترا استاد، همسر دوم و کشته‌شده محمدعلی نجفی، درباره گفت‌وگوی کوتاه وی با نجفی در پایان دادگاه گفت: «روز شنبه نجفی پس‌از دادگاه برای من قسم خورد که نمی خواسته خواهرم را بکشد.

به گزارش روزنامه خراسان نجفی گفت من به فکر مادر میترا و پسرش هستم؛ همان حرف‌هایی که در دادسرا به من گفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم در جواب او سکوت کردم و بیشتر شنونده بودم.» مسعود استاد که با ایران گفت وگو می کرد، افزود: تیم مدافع نجفی می‌خواسته «با غیرمسلمان خواندن خواهرم،‌ ریختن خون میترا را مباح اعلام کند تا با پرداخت دیه متهم نجات یابد. آن‌ها تمام راه‌ها را رفته‌اند تا قتل عمد خواهرم را شبه‌عمد یا غیرعمد جلوه دهند اما موفق نشده‌اند. ».برادر میترا استاد ادعا کرده برای رضایت‌دادن تهدید شده‌اند ولی فعلا سکوت کرده و «پس‌از صادرشدن رای دادگاه درباره محمدعلی نجفی، ناگفته‌هایی را افشا خواهد کرد.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نجفی دادگاه میترا استاد صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد

دروازه‌بان رئال مادرید به ادعای بارسلونا پاسخ داد.

طرفداری | دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید برای اولین بار در مورد صحنه جنجالی ال‌کلاسیکو صحبت کرده است.

مهم‌ترین اتفاق ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا در استادیوم برنابئو، بدون هیچ تردیدی مربوط به اواسط نیمه اول این مسابقه می‌شود؛ جایی که لامین یامال ضربه‌ای به سمت دروازه رئال مادرید شلیک کرد که لونین آن توپ را برگشت داد. بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی بارسلونا اعتقاد دارند که آن توپ وارد دروازه رئال مادرید شده و داور گل آنها را دزدیده است. این موضوع حتی باعث شد تا خوان لاپورتا هم در بیانیه‌ای آتشین خواستار بررسی این صحنه شده و در صورت اثبات ادعای آنها این مسابقه دوباره تکرار شود. صحبتی که البته با مخالفت کمیته داوران اسپانیا روبرو شد و آنها گفتند که هیچ تصویر یا فیلمی در اختیار هیچ باشگاهی از جمله بارسلونا قرار نمی‌دهند.

آندری لونین که به همراه یامال یکی از چهره‌های شاخص این مسابقه بود در سوالی در رابطه با اینکه آیا توپ بازیکن بارسلونا از خط رد و گل شده است، صحبت کرد و سکوت‌اش را شکست.

توپ لامین یامال گل شد؟

نه.

اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟ کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کشت گندم و جو در چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از مزارع رخ
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • تیزر گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • عکسی درگوشی حرف زدن میرسلیم و بادامچیان در یک مراسم سیاسی
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • فیلم گفت‌وگوی جام پلاس با احمد نجفی، بازیگر