Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: همه اقدامات عمرانی و اقتصادی که در شهر و استان اجرا می‌شود باید پیوست‌های فرهنگی داشته باشد. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار حسین معروفی ظهر امروز در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر اظهارداشت: گزارشی که از سوی شهردار گرگان ارائه شد نشان از اقدامات بسیار مثبت و روبه پیشرفت توسط این مجموعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیریت شهری نباید مردم را فراموش کند، خاطرنشان کرد: خدمات اجتماعی در نظام ما اولویت نخست و پایه و اساس است.

فرمانده سپاه نینوای استان گفت: هرچه خدمات اجتماعی به مردم بیشتر شود حس اعتماد بیشتری نیز بین شهروندان ایجاد خواهد شد.

وی عنوان کرد: اقدامات و خدماتی که به شهروندان ارائه می‌شود و حس اعتمادی که ایجاد می‌کند سبب بقای نظام است و این اقدامات جلوی ورود دشمن را خواهد گرفت.

کردستان| پیوست فرهنگی در همه برنامه‌ها مورد توجه قرار گیردقم| «پیوست فرهنگی» در مراسم رحلت امام مورد توجه دستگاه‌های استان باشدپیوست فرهنگی و اجتماعی برای شهرهای جدید استان تهران از اولویت برخوردار است

سردار معروفی خاطرنشان کرد: همه اقدامات عمرانی و اقتصادی که در شهر و استان اجرا می‌شود باید پیوست‌های فرهنگی داشته باشد.

وی از اعلام آمادگی سپاه برای کمک به مدیریت شهری گرگان خبر داد و گفت: در گذشته هم گفتم که حاضر هستیم درحوزه اجتماعی و  کمک حال مجموعه شهرداری باشیم.

عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان و یوسفی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیز گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات فرهنگی و اجتماعی و برخی پروژه‌های مهم را در این نشست بیان کردند.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز پنجشنبه در هشتمین روز از فروردین ماه ۱۴۰۳ علیرضا عباس زاده در ادامه بازدیدهای خود از پایگاه‌های امدادی و خدماتی مستقر در نقاط مختلف شهرستان‌های خراسان جنوبی به همراه تعدادی از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در پست شهید امداد گر سید فخرالدین عمادی جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند که در ورودی این شهر از سمت مشهد استقرار یافته است، حضور پیدا کرد.

در جریان این بازدید سید محمد رفیعی مسئول جوانان و خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند توضیح‌های لازم در خصوص چگونگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی در این پست هلال احمر ارائه کرد.

در ادامه معاون استاندار خراسان جنوبی علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف این پست، به پویش بهرفت جمعیت هلال احمر پیوست.

شایان ذکر است که پست امدادی شهید امدادگر سید فخرالدین عمادی چند روز پیش با حضور استاندار، فرمانده انتظامی استان، فرماندار بیرجند و تعدادی از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان افتتاح شد.

محمد علی کاوسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خدایان جنوبی در آئین افتتاح طرح ملی خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر در این پست بیان داشت: هر ساله جمعیت هلال احمر در کنار دیگر سازمان‌ها برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی و کاهش سوانح جاده‌ای اقداماتی را انجام می‌دهد.

محمد علی کاوسی افزود: امسال با ایجاد ۹۶ پایگاه امداد و نجات همراه با امداد رسانی، پاسخگویی به مسافران نوروزی انجام می‌شود.

۱۱ پایگاه خدمات بشر دوستانه

کاوسی از ایجاد پست‌های خدمات بشردوستانه در ۱۱ نقطه استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این پایگاه‌ها علاوه بر راهنمایی مسافران، کودکان هم می‌توانند از امکانات فراهم شده برای آنها در اتاق کودک استفاده کنند.

به گفته وی با توجه به اینکه بیشتر حوادث جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد، امسال تصمیم گرفته شد که این پست امدادی در وسط ۳۰ کیلومتری ورود به شهر بیرجند استقرار پیدا کند.

کد خبر 6063427

دیگر خبرها

  • تاکیدفرماندار ارومیه بربرنامه های اجتماعی فرهنگی درصیانت ازحریم عفاف و حجاب
  • برنامه‌های اجتماعی و عمومی باید پیوست فرهنگی داشته باشد
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • پرچم جمهوری اسلامی ایران در کرمان به اهتزاز درآمد
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • ارایه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • ارائه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان