Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:22:15 GMT

تمرینی بودن، مانع از حضور خانواده‌ها در آزادی شد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۰۴۸۹

تمرینی بودن، مانع از حضور خانواده‌ها در آزادی شد؟

در حالی که در چند روز اخیر اخباری مبنی بر حضور خانواده‌ها در استادیوم آزادی برای دیدن دیدار تیم ملی امید برابر شاگردان مارک ویلموتس منتشر شده بود، فدراسیون فوتبال با انتشار متنی و کم اهمیت جلوه دادن این دیدار دوستانه، حضور تماشاگران را در بازی امروز (دوشنبه) ممنوع کرد.

به گزارش ایسنا، پس از صحبت‌های وحید هاشمیان و فرهاد مجیدی قرار شد دیدار دوستانه‌ای بین تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسال برگزار شود تا ضمن ارزیابی بازیکنان جدید تیم ملی، تیم امید نیز بازی دوستانه مناسبی در راه رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا قرار بود این دیدار تنها با حضور اصحاب رسانه برگزار شود اما پس از چند روز فدراسیون فوتبال اعلام کرد این دیدار با حضور هواداران و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. هم‌چنین قرار بود هواداران بدون پرداخت هزینه‌ای این دیدار را از نزدیک تماشا کنند و در روزهای گذشته نیز، در یکی دو رسانه و فضای مجازی این خبر پیچیده بود که بانوان و خانواده‌های نیز می‌توانند در استادیوم آزادی بازی را ببینند.

در حالی که این خبر نزدیک بود رنگ به واقعیت بگیرد، فدراسیون فوتبال با انتشار خبری در سایت خود، اعلام کرد که این دیدار تنها با حضور اصحاب رسانه بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد و از کلمه "تمرینی" در سایت خود استفاده کرد تا بر این نکته تاکید کند که به دلیل یک بازی تمرینی، لازم نیست تماشاگران به ورزشگاه بیایند. سیاست راه ندادن خانواده‌ها به ورزشگاه توسط فدراسیون فوتبال باز هم می‌تواند چالش فیفا و این فدراسیون را جدی‌تر کند و اینفانتینو را دوباره مجبور به تهدید فوتبال ایران کند.

البته به نظر می‌رسد مهدی تاج و فدراسیون فوتبال می‌توانستند از این فرصت استفاده کنند و بازی کم‌اهمیت دوستانه بین این دو تیم ملی را با حضور خانواده‌ها برگزار کند تا ضمن دور کردن تهدیدهای فیفا، خانواده‌های نیز پس از چند ماه دوری دوباره بتوانند رنگ ورزشگاه آزادی را ببینند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی امید فوتبال تيم ملي فوتبال ايران حضور بانوان در ورزشگاهها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار شد و از سوی رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

 

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود