Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام آل هاشم گفت: وجود یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در لباس مقدس ارتش و سپاه امنیت‌آور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سیدمحمدعلی آل هاشم» در دیدار امیر سرلشکر «موسوی» فرمانده کل ارتش و امیر «حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، اظهار کرد: استقرار تیپ ۲۵ ارتش قهرمان، نیروی هوایی مقتدر و پدافند هوایی قدرتمند در منطقه آذربایجان، شکوهی از اقتدار نیرو‌های ارتشی را به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و رئیس سابق سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با قدردانی از تدابیر هوشمندانه فرماندهان ارشد ارتش در سازماندهی یگان‌های نزاجا، ارتقاء سطح یگان‌ها از تاکتیکی به عملیاتی را مایه قوت همه نیرو‌های مسلح دانست و افزود: وجود یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در لباس مقدس ارتش و سپاه امنیت‌آور و امیدآفرین است و آمادگی رزمی و دفاعی آن‌ها همیشه دشمنان را به هراس انداخته است.

 

 

بخشی از این دیدار به بیان خاطرات از دوران دفاع مقدس اختصاص داشت و امیر موسوی فرمانده کل ارتش علاوه بر خاطره‌گویی، از همدلی و صمیمیت یگان‌های این نیرو قدردانی کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت روزنامه حجاب و عفاف آل هاشم شیراز روزنامه ها ولادت امام رضا ع فرمانده کل ارتش امام جمعه تبریز آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش امیر موسوی برای نیروهای ارتش

فرمانده کل ارتش گفت: به دنبال آن هستیم که خود را به تکلیف ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش برسانیم.

به گزارش اسنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در جلسه شورای عالی مسکن (ویژه نیروهای مسلح) که با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان و فرماندهان برگزار شد، گفت: در ابتدا از تشکیل این جلسه مهم که درباره مسکن بوده سپاسگزارم و امیدوارم برکت این جلسه شامل حال همه ملت ایران از جمله کارکنان نیروهای مسلح شود.

وی افزود: ما اکنون ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن از مرحله پروانه تا مرحله نزدیک به تحویل داریم و نیز ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد هم در حال راه اندازی بوده که جمع این‌ها ۷۸ هزار واحد است که از این تعداد، اراضی ۶۴ هزار و ۴۰۰ واحد را ارتش تأمین کرده و اراضی ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد را نیز وزارت راه و شهرسازی تامین کرده است. به دنبال آن هستیم که خودمان را به تکلیف ۱۵۰ هزار واحد برسانیم و در این خصوص درحال کار با وزارت راه و شهرسازی هستیم.

وی منابع مالی را مهمترین چالش برای ساخت مسکن دانست و گفت: واقعیت این است که کارکنان نه آورده آن‌چنانی دارند و نه توان بازپرداخت اقساط،  البته ما در ارتش هرچه از دستمان برآمده انجام داده ایم و امیدواریم با همکاری دولت و بانک‌ها بتوانیم در پیشبرد کار موفق باشیم.

وی با بیان این‌که «بانک‌ها نیز در حال کمک‌رسانی هستند»، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، بانک سپه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابع و تسهیلات و ۶۰۰ میلیارد هم LC در اختیار ما قرار داده است، بانک تجارت نیز ۶۰۰ میلیارد LC در اختیار گذاشته است.

فرمانده کل ارتش اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم و هر کمکی که شما انجام دهید این کار بهتر از پیش رو به جلو خواهد رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی انسداد نوار مرزی شرق ایران
  • اجرای طرح ملی انسداد نوار مرزی شرق کشور
  • خبر خوش امیر موسوی برای نیروهای ارتش + جزئیات
  • خبر خوش امیر موسوی برای نیروهای ارتش
  • ارتش روسیه در حال آمادگی برای جنگ بعدی است!
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟ /۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • در جلسه شورای عالی مسکن چه گذشت؟/۱۰ هزار واحد به نیرو‌های مسلح واگذار شد
  • عملیات اجرایی پروژه ۳۰۰ واحدی نیروهای مسلح در شیراز آغاز شد
  • ساخت ۵٠٠ هزار واحد برای کارکنان نیرو‌های مسلح با دولت تفاهم شده است
  • سرلشکر باقری مطرح کرد: تفاهم ستادکل نیروهای مسلح با دولت برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی