Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۳۳۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و هرمزگان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد. تاریخ انتشار: 13:08 - 24 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۳۸۹

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "عباسعلی محمدیان" در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی با استفاده از یک دستگاه پژو پارس مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تهیه کرده و در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور مواصلاتی میناب -هشتبندی اعزام و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری موفق به شناسایی خودرو متهم شدند.

محمدیان افزود: راننده خودرو با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست پلیس با تغییر مسیر خود قصد فرار به بیابان‌های اطراف را داشت که ماموران با تعقیب و گریز طولانی مدت، در نهایت با رعایت قانون به کارگیری سلاح، چند تیر به سمت لاستیک خودرو شلیک کرده و خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودرو، ۳۳۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در زیر صندلی عقب کشف و به همراه متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان منتقل شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تریاک مواد مخدر قاچاق میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک زوج قاچاقچی مواد مخدر اهل کرمان به استان مازندران از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل متهمان را در حین ورود به استان با یک خودروی سواری شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری در ادامه، اظهار داشت: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی متهمان را متوقف و در بازرسی از آن ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و بیان داشت: این زوج افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جعفری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

سرهنگ جعفری اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامد‌های این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک